پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت آیت الله فاطمی نیا در ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام میرزایی گفت: در فتنه ۸۸ برخی شخصیت‌های بزرگ سکوت کردند اما استاد فاطمی‌نیا به میدان آمد و ضمن تبیین، از انقلاب و رهبری دفاع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام رضا میرزایی، شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت استاد فاطمی‌نیا و مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حسنی امام جمعه سابق ارومیه که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بعد از ۱۴۰۰ سال با شعار تحقق عدالت و زمینه‌سازی ظهور و حکومت امام زمان‌(عج) روی کار آمد و در ادامه مسیر جریان نبوت و رسالت حرکت کرده است و تمام انبیاء با شعار عدالت‌خواهی خود را معرفی کرده اند.

وی افزود: جبهه مقابل انبیای الهی، اصحاب ثروت، قدرت و مستکبرین بود و جریانی که به دنبال سلطه و اشرافی‌گری بود جبهه انبیاء را در برابر خود می‌دید و برای حفظ قدرت خود و سلطه بر مستضعفین با انبیا به مخالفت برخاست، همین جبهه بندی امروز در برابر انقلاب اسلامی نیز قرار دارد و لذا تمام تلاش خود را برای شکست دادن انقلاب به کار گرفته است.

استاد حوزه علمیه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دشمن از انواع روش‌ها اعم از جنگ نرم، سخت، فضای تبلیغاتی و تحریم و ... برای رسیدن به هدف خود استفاده می‌کند و قرآن یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمن را جنگ نرم عنوان می‌کند، چرا که به صورت خاموش و مرحله به مرحله پیش می‌رود؛ مجموعه‌های فرهنگی باید در جنگ نرم علمدار مبارزه باشند.

وی تاکید کرد: دشمن تمام فضای رسانه‌ای و امکانات خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و متزلزل کردن آن به کار گرفته‌ است، چرا که انقلاب اسلامی تنها جریانی است که در طول ۱۴۰۰ سال به صورت برنامه‌ریزی شده و مستحکم در برابر طاغوت ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام میرزایی گفت: قرآن و روایات صبر و بصیرت را دو سلاح ایستادگی در برابر دشمن عنوان می‌کنند. خداوند به امت موسی می‌فرمایند: در برابر دشمن صبر کنید. امام علی علیه السلام هم می فرماید: کسانی می‌توانند علم هدایت را بر دوش خود حمل کنند که اهل صبر و بصیرت باشند.

وی اضافه کرد: دشمن برای به هم زدن معادلات به دنبال تحریف واقعیت‌هاست. امام علی علیه السلام می فرماید: از شاخصه‌های فتنه این است که حق و باطل را در هم می آمیزد، و لذا دشمن با به راه انداختن جریان تحریف و سیاه‌نمایی می‌خواهد به انقلاب ضربه بزند.

استاد حوزه علمیه آذربایحان‌غربی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب برای مقابله با دشمن، تواصی را که یک مسئله اجتماعی و مردمی است، مطرح کردند.

وی گفت: در فتنه ۸۸ برخی شخصیت‌های بزرگ سکوت کردند اما استاد فاطمی‌نیا به میدان آمد و ضمن تبیین، از انقلاب و رهبری دفاع کرد.

حجت الاسلام میرزایی افزود: در جهاد تبیین شخص باید اول حق را بر خود حل کند و سپس وارد میدان شود؛ امروز بحمدالله جمهوری اسلامی در مولفه‌های علمی جزو کشورهای برتر دنیاست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha