جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم گرامیداشت آیت الله فاطمی نیا در شاهین دژ

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ گفت: باور قلبی استاد فاطمی‌نیا، آن بود مقام معظم رهبری نایب برحق امام زمان(عج) هستند و بارها در سخنرانی‌های خود این مسئله را تاکید می‌کردند که گوش‌تان به دهان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب باشد،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، رقیه عبدلی امروز در مراسم گرامیداشت حجت الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا در مدرسه علمیه الزهرا( س) شاهین دژ، اظهار داشت: استاد فاطمی‌نیا، عارف مسلک و شاگرد آیت‌الله کشمیری و با یک واسطه شاگرد آیت الله سید علی قاضی طباطبایی بودند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ بیان داشت: دوره سه جلدی «کتاب نکته‌ها از گفته‌ها» از آثاری است که از روضه‌ها و سخنرانی‌های استاد فاطمی‌نیا به رشته تحریر در آمده است.

وی از نکات بارز زندگی استاد فاطمی‌نیا را تواضع ایشان برشمرد و گفت: استاد فاطمی‌نیا در کنار آن که خطیبی توانمند بودند، به عنوان پدری مهربان نیز به خانواده خود بسیار اهمیت می‌دادند.

عبدلی با اشاره به اینکه استاد فاطمی‌نیا همیشه به یاد امام زمان (عج) بودن تاکید داشتند، مطرح کرد: باور قلبی این استاد اخلاق آن بود مقام معظم رهبری نایب برحق امام زمان(عج) هستند و بارها در سخنرانی‌های خود این مسئله را تاکید می‌کردند که گوش‌تان به دهان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب باشد، چرا که اطاعت از ولایت و رهبری رمز سعادت در دنیا و آخرت است.

گفتنی ذکر مصیبت اهل بیت و فاتحه برای شادی روح حجت الاسلام والمسلمین فاطمی‌نیا پایان بخش مراسم امروز بود.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha