شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اسلام

حوزه/ یک بانوی مسیحی از کشور استرالیا طی مراسمی در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ «اشفاق وحیدی» نماینده شورای علمای شیعه پاکستان در استرالیا و امام جمعه ملبورن حضور یافت و به دین مبین اسلام و مذهب تشیع گروید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام وحیدی با تبریک به این بانوی مکرمه و آرزوی سربلندی و خوش اقبالی برای وی، افزود: بدون شک زیر سایه منویات و برکات اهل بیت علیهم السلام زندگی جدید معنوی وی سرشار از رحمت، برکت و خوشبختی در نیا و عاقبت بخیری در آخرت خواهد بود.
این بانوی استرالیایی که پیش‌از این معتقد به مسیحیت بود بعد از جاری ساختن شهادتین که توسط حجت الاسلام وحیدی قرائت‌ شده بود به دین مبین اسلام و تشیع علوی مشرف شد.
نماینده شورای علمای شیعه پاکستان در استرالیا در ابتدای این مراسم توضیحاتی در خصوص دین اسلام و مذهب تشیع به این تازه‌ مسلمان ارائه داد.
این بانوی استرالیایی پس از آشنایی با دین اسلام تحت تأثیر معارف و آموزه‌های آسمانی تشیع قرار گرفت و ضمن انتخاب «مریم» به عنوان اسم جدید خود، مذهب تشیع اثنی‌عشری را برای خود برگزید.
امام جمعه ملبورن در پایان این مراسم به این بانوی تازه‌مسلمان یک جلد قرآن کریم اهدا کرد و گفت: سیره حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به عنوان بانوی عظیم دو عالم و پیروی از شیوه زندگانی ایشان به ویژه حضرت زینب سلام الله علیها موجب سعادت، خوشبختی و سربلندی بانوان جهان اسلام به ویژه زنان شیعه است.
وی افزود: شیوه زندگانی حضرت ام ابیها و دخت گرامی ایشان روحیه انقلابی را در میان بانوان ایجاد می کند و باید زنان در این عصر از این آموزه ها الگو بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha