شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کارگاه آموزشی به مناسبت هفته جمعیت

حوزه / کارگاه آموزشی به مناسبت هفته جمعیت در مدرسه علمیه الزهرا (س) شهرستان گناوه با حضور جمعی از طلاب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، کارگاه آموزشی به مناسبت هفته جمعیت در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان گناوه پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از طلاب برگزار شد.

در این کارگاه، زهرا زارعی کارشناس ارشد مامایی به بیان عوامل تاثیرگذار بر عدم میل به فرزندآوری و همچنین آگاهی بخشی از مزایا و امتیازات رفاهی که به مادران باردار تعلق می‌گیرد پرداخت و اظهار داشت: از چالش‌های باروری می‌توان به نقش عوامل ژنتیکی اشاره کرد.

وی علل شایع ناباروری را افزایش سن ازدواج و طلاق، مشکلات اقتصادی و مسکن، عدم حمایت از مادران شاغل، استفاده از دخانیات و انجام ورزش‌های سنگین برشمرد و گفت: لازم است که مسئولان در این رابطه با برنامه ریزی صحیح در جهت رفع مشکلات، اقدامات مقتضی را در دستور کار خود قرار دهند.

این کارشناس مامایی در ادامه به مباحثی همچون عوارض سزارین و مزایای فرزندآوری، علل شایع ناباروری، روش‌های پیشگیری از ناباروری و روش‌های درمان ناباروری پرداخت.

گفتنی است در پایان این کارگاه بسته های آموزشی و فرهنگی در رابطه با اهمیت افزایش جمعیت در بین طلاب توزیع شد.

برگزاری دوره آموزشی ضرورت جوانی نسل در مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه برگزاری دوره آموزشی ضرورت جوانی نسل در مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه برگزاری دوره آموزشی ضرورت جوانی نسل در مدرسه علمیه الزهرا(س) گناوه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha