پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ گردهمایی فعالین عرصه جمعیت و خانواده در استان قم

حوزه/ عبداللهی با اشاره به لزوم توجه به کنشگر فعال جمعیتی، گفت: ما باید در راستای بحث جمعیت و مرتفع کردن دغدغه‌های مقام معظم رهبری گام برداریم که امید است این امر مقدمه ای برای شروع یک حرکت جهادی در استان قم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم زینب عبداللهی در همایش «ایران جوان» که با حضور فعالان عرصه جمعیت و خانواده در تالار بیداری اسلامی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان در مراسم، عنوان کرد: مسئله جمعیت و فرزندآوری در سال‌های اخیر به صورت مداوم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی بوده و این وظیفه ما را سنگین کرده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با بیان اینکه همایش ایران جوان با همکاری مجموعه‌های مختلف طراحی شد، گفت: در این همایش مانند دیگر همایش‌ها به دنبال ایراد سخنرانی نیستیم، بلکه به دنبال این هستیم که دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب مدظله العالی مرتفع شود که یکی از گام‌ها در این جهت، بحث کنشگر فعال جمعیتی است.

عبداللهی افزود: در این طرح، گروه‌های جهادی بر اساس توانمندی، علاقه و پتانسیل هر مجموعه تشکیل می‌شود که در بحث جمعیت و در زمینه‌های مختلف فعالیت خواهند کرد.

وی، فعالیت در عرصه جمعیت را جبهه و جنگ تمام عیار دانست و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی به فعالان جمعیت به «آینده هولناک پیری در کشور» اشاره داشتند که این موضوع، وظیفه ما را سنگین می‌کند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم با بیان اینکه فعالان عرصه جمعیت در سنگرهای مختلف مشغول خدمت هستند، عنوان کرد: همه باید در کنار هم به بحث جمعیت بپردازیم. رهبر معظم انقلاب مدظله العالی فرمودند: «تلاش برای افزایش نسل، و جوان شدن نیروی انسانی کشور و حمایت از خانواده، یکی از ضروری‌ترین فرائض مسئولان و آحاد مردم است».

وی بیان داشت: ما فعالان و مجموعه‌های خوبی در سطح استان داریم که نیاز است تکثیر شوند و نظم بیشتری پیدا کنند تا در این حوزه، کنشگر فعالیت جمعیتی با گروه بندی در حوزه‌های مختلف صورت بگیرد تا پس از شرکت در دوره‌های آموزشی به فعالیت بپردازند.

عبداللهی در پایان تصریح کرد: ما باید در راستای بحث جمعیت و مرتفع کردن دغدغه‌های مقام معظم رهبری گام برداریم که امید است این امر مقدمه ای برای شروع یک حرکت جهادی در استان قم باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha