دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امیر حاجیلو

حوزه/ امیر حاجیلو گفت: آمادگی ارتش و نیروهای مسلح به حدی است که دشمن حتی ذره ای توان نگاه چپ هم ندارد و به اندازه ای از آمادگی نیروهای مسلح و همراهی مردمی رسیده ایم که دشمن توان مقابله و حمله ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، امیر علی حاجیلو، امروز در نشست خبری با خبرنگاران که در سالن جلسات قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش برگزار شد، از برگزاری صبحگاه مشترک و کنگره شهدای عملیات بیت المقدس به عنوان بخشی برنامه های گرامیداشت سوم خرداد خبر داد و اظهار داشت: شکل گیری نظام ارزشی انقلاب اسلامی در شرایطی پیش آمد که دنیا دنبال مدیریت جهانی بود، ولی ایران ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم شکست و در بدترین شرایط جهانی و منطقه ای از بحران خارج شد و وارد مرحله جدیدی در مدیریت جهانی شد.

وی افزود: در ابتدای انقلاب با شیطنت دشمن و مدیریت بنی صدر رئیس جمهور و فرمانده نیروهای مسلح وقت، دشمن به دنبال اختلاف شدیدی بین نیروهای مسلح بود که با مدیریت و رهبری امام ( ره) و رشادت نیروهای مسلح از جمله شهید صیاد شیرازی راه به جای نبردند و شهید صیاد شیرازی فرمانده ارتش وقت "شهید وحدت" بین نیروهای مسلح لقب گرفت.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش ادامه داد: بزرگترین تمرکز نیروهای مسلح در عملیات بیت المقدس اتفاق افتاد و اتحاد عظیمی بین مردم و نیروها شکل گرفت و جزو عملیات بی نظیر در طول تاریخ بود.

امیر حاجیلو تاکید کرد: دشمن به رغم همه شیطنت ها، فتنه ها و دسیسه ها در طول ۴٣ عمر انقلاب همیشه با شکست مواجه شده و باید منطقه را ترک کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن شکست خورده در عرصه جنگ سخت دنبال عملیات روانی، جنگ نرم و شناختی علیه ایران است، خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی منطقه و مشور جهاد تبیین گره گشا است و باید با روشنگری و صداقت در معرفی وضعیت ذهن جوانان را نسبت به مسائل موجود آماده کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش اضافه کرد: آمادگی ارتش و نیروهای مسلح به حدی است که دشمن حتی ذره ای توان نگاه چپ هم ندارد و به اندازه ای از آمادگی نیروهای مسلح و همراهی مردمی رسیده ایم که دشمن توان مقابله و حمله ندارد. فتح خرمشهرها در راه است و ذره ای از اهداف خود عقب نخواهیم نشست.

وی با تاکید بر نقش روشنگری رسانه ها و فعالان مطبوعاتی در جهاد تبیین، گفت: آذربایجان غربی و شمالغرب کشور بیش از ١٠٩ شهید در عملیات بیت المقدس تقدیم کرد و این عملیات نماد وحدت بین نیروهای مسلح بود.

امیر حاجیلو با اشاره به سالروز گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، گفت: بالغ بر ٣٠ عنوان برنامه توسط نیروهای مسلح در این ایام برگزار شده و می شود.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha