شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1026186
۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
تالش

حوزه/ میرقیصری اضافه کرد: باید به این دولت که عمر زیادی از آن نگذشته زمان داد و ان‌شاءالله همان طور که رهبری وعده داده‌اند روزهای خوبی در انتظار ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، جلسه بصیرتی پرسش و پاسخ در رابطه با گرانی‌های اخیر و حذف ارز ۴۲۰۰ در مدرسه علمیه تالش با سخنرانی حجت الاسلام روح الله میرقیصری برگزار شد.

میرقیصری در جواب برخی سوالات طلاب گفت: رئیس جمهور تا امروز با همه سختی‌ها و بدهی هایی که از دولت قبل مانده بود، توانسته عملکرد قابل قبولی نشان دهد و تا اینجای کار به دنبال حل مشکلاتی بود که از دولت قبلی به جا مانده است.

وی ادامه داد: همانطور که شاهد هستیم آقای رئیسی تمام عزم و اراده خود را جزم کرده تا به وعده‌ها عمل کند، مانند مسئله مسکن ملی که در حال پیگیری است؛ بحث واکسیناسیون کشور که در مدت زمان کوتاهی حل شد، بحث از بین بردن فقر مطلق.

میرقیصری اضافه کرد: باید به این دولت که عمر زیادی از آن نگذشته زمان داد و ان‌شاءالله همانطور که رهبری وعده داده‌اند روزهای خوبی در انتظار ملت ایران است.

وی افزود: مردم و بخصوص طلاب در برخورد با هر مسئله‌ای باید اطلاعات درست و مطالعات خوبی داشته باشند تا بتوانند درمورد آن قضاوت کنند.

میرقیصری ادامه داد: دشمن به گونه‌ای عمل می‌کند که مردم برای اینکه بخواهند از محتوای دشمن استفاده کنند علاوه بر وقت، هزینه زیادی هم برای این کار پرداخت کنند و همین باعث می‌شود که مردم گاهی بدون آگاهی در رابطه با تصمیمات گرفته شده در دولت نظرات اشتباه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha