جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دعای اسقف برای دولت جدید کاستاریکا
دعای اسقف برای دولت جدید کاستاریکا

حوزه/ اسقف کاستاریکا گفت: ما برای حاکمان دعا می‌کنیم؛ زیرا قدرت از جانب خداوند می‌آید. ما از خداوند می‌خواهیم که به این دولت در آغاز کار خود، خرد و بصیرت عنایت کند تا برای عدالت، صلح و خیر عمومی تلاش کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه، رئیس کنفرانس اسقفی کاستاریکا، خوزه مانوئل گاریتا، توسط رئیس‌جمهور جدید این کشور، رودریگو چاوز روبلز، به مراسم تحلیف دعوت شد و از او درخواست کرد که برای دولت او و آینده مردم این کشور دعا کند.

کنفرانس اسقفی کاستاریکا در حساب فیس‌بوک خود نوشت: خداوند را سپاس‌گزاریم که شاهد جشن دموکراسی در کشور هستیم. ما نیز به زنجیره دعا برای چهل و نهمین رئیس‌جمهور منتخب کشورمان، دکتر رودریگو چاوز روبلز و کل گروه کاری ایشان می‌پیوندیم. خدایا به کاستاریکا کمک کن تا پیشرفت کند و همه ما بتوانیم با هم برای خیر عمومی مبارزه کنیم.

اسقف کاستاریکا نیز از طریق حساب رسمی خود در فیس‌بوک پس تشکر از رئیس‌جمهور چاوز برای دعوت او به مراسم تحلیف، چنین نوشت: ما برای حاکمان دعا می‌کنیم؛ زیرا قدرت از جانب خداوند می‌آید. ما از خداوند می‌خواهیم که به این دولت در آغاز کار خود، خرد و بصیرت عنایت کند تا برای عدالت، صلح و خیر عمومی تلاش کنند.

رودریگو چاوز روبلز، اقتصاددان و وزیر سابق دارایی، پس از کسب ۵۲.۹ درصد آرا در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری، در هشتم ماه می به‌عنوان چهل و نهمین رئیس‌جمهور کاستاریکا سوگند یاد کرد.

وی که یک سیاست‌مدار مسیحی و از حزب محافظه‌کار سوسیال دموکرات ترقی است، در تاریخ ۲۵ مارس طبق معاهده‌ای با کشیش‌های مسیحی متعهد شد که برای حذف ایدئولوژی جنسیتی و مقابله با قانونی شدن سقط جنین و اتانازی مبارزه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha