شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمدی لائینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نشانه انقلابی بودن و انقلابی ماندن تغییر نکردن سبک زندگی مسئولان است و اگر در پایان مسئولیت، وضع زندگیشان همانند قبل از گرفتن مسئولیت بود، یعنی انقلابی بودند و انقلابی مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری، اظهار داشت: همه وظیفه داریم تا ارزش‌های انقلاب را حفظ و به انقلابی ماندن متعهد باشیم و در این مسیر نیز مسئولان با هر جایگاهی لازم است تا انقلابی ماندن خود را اثبات کنند.

وی با بیان اینکه نباید زندگی مسئولان با سوء استفاده از پست و بیت المال، تغییر کند، گفت: نشانه انقلابی بودن و انقلابی ماندن تغییر نکردن سبک زندگی مسئولان است و اگر در پایان مسئولیت، وضع زندگیشان همانند قبل از گرفتن مسئولیت بود، یعنی انقلابی بودند و انقلابی مانده‌اند، اما اگر تغییرات جدی در زندگی آنها وجود داشت معلوم است که انقلابی نبوده و دنیا زده شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر این که در آغاز و پایان دوران مسئولیت، سطح زندگی مسئول در جمهوری اسلامی نباید تغییر کند، تاکید کرد: مسئولان در دوره مسئولیتشان باید به همان سطح و سبک از زندگی قناعت کنند که در آغاز مسئولیت گرفتن، داشتند.

امام جمعه ساری با تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع)، به نقش شیعیان در اجرای منویات حضرت اشاره کرد و بیان داشت: بی‌حجابی، بی‌عفتی و ابتذال فرهنگی در جامعه اسلامی و شیعی اصلا جایز نیست و امروز که سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) می‌باشد، ضروری است که بار دیگر رهنمودهای این امام جعفر صادق(ع) را سر لوحه زندگی خود قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که باید از مذهب شیعه حمایت و پاسداری کنیم، خاطر نشان کرد: زاد و ولد و حفظ جمعیت جوان همواره باید مورد توجه آحاد مردم قرار بگیرد و نباید با کاهشی شدن جمعیت، به پیروان شیعه صدمه بزنیم و لازم است که رهنمودهای امام صادق( ع) بیش از پیش با افزایش جمعیت ترویج داده شود.

امام جمعه ساری با اشاره به سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهادت شهدای ۱۵ خرداد، اظهار داشت: لازم است که در برگزاری این دو برنامه اهتمام و مشارکت جدی در استان داشته باشیم.

وی به روز بدون دخانیات نیز اشاره کرد و خطاب به مردم گفت: مراقب فرزندان خود باشید تا در دام اعتیاد و مصرف مواد مخدر گرفتار نشوند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: اگرچه دولت در شرایط نیازمندی‌های مالی سختی قرار دارد، اما از آن جایی که طی سه سال اخیر در شرایط کرونایی قرار داشته‌ایم ، توقع داریم دولت ملاحظه بیشتری نسبت به حمایت از کسب و کار و بازار داشته باشد.

وی افزود: انتظار این است که دولت به رغم وجود مشکلات مالی، مراعات حال مردم و کسبه را در دریافت مالیات داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha