سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر | رونمایی از پوستر جشنواره ملی راه روشن، با محوریت "تربیت در نهج‌البلاغه"

حوزه / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با تاکید بر اینکه نگاه‌های بسته و قدیمی نمی‌تواند امروز نهج‌البلاغه را احیا کند، گفت: با رفتارهایی که از روی عادت‌های همیشگی و گذشته انجام می‌شود، امروز نمی‌توان به موفقیت لازم دست یافت و لذا نیازمند تحول در بنیاد غدیر هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی راه روشن، با محوریت "تربیت در نهج‌البلاغه، "با ابراز تاسف از اینکه نهج البلاغه در جامعه مهجور مانده است، اظهار داشت: امروز هر حرکتی که در مسیر فضای فرهنگی و احیای جایگاه نهج البلاغه برمی‌داریم، نیازمند رویکرد تحولی است.

وی با تاکید بر اینکه نگاه‌های بسته و قدیمی نمی‌تواند امروز نهج‌البلاغه را احیا کند، گفت: با رفتارهایی که از روی عادت‌های همیشگی و گذشته انجام می‌شود، امروز نمی‌توان به موفقیت لازم دست یافت و لذا نیازمند تحول در بنیاد غدیر هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: برگزاری دورهمی به اسم اهل بیت(ع) بسیار عالی است، اما لازم است که خروجی این دورهمی‌ها، خروج نهج‌البلاغه از مهجوریت در جامعه باشد.

وی با بیان اینکه هر برنامه، با هر عنوانی که طراحی می‌شود باید نگاه تحولی در آن حاکم باشد، مطرح کرد: امروز نیازمند فکرهای جدید و راهکارهای نو هستیم تا انس با نهج‌البلاغه در سبک زندگی مردم وارد شود.

رضانیا با تاکید بر اینکه مراسم امسال نسبت به سال قبل، با نگاهی تحولی و جدید که مشکل گشایی از زندگی مردم کند، همراه باشد، یادآور شد: نهج‌البلاغه کتاب اندیشه‌ها و سبک زندگی حضرت امیر(ع) است و این همان موضوعی است که امروز جامعه به آن نیاز دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha