جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر | رونمایی از پوستر جشنواره ملی راه روشن، با محوریت "تربیت در نهج‌البلاغه"

حوزه / دبیرخانه جشنواره ملی «راه روشن» در پنج بخش با محوریت علمی(مقاله)، شعر و داستان، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نقاشی و عکاسی، فضای مجازی و ساخت کلیپ، موشن گرافیک و پادکست آماده دریافت آثار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان، ظهر امروز در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی «راه روشن» با موضوع "تربیت در نهج‌البلاغه"، اظهار داشت: بنیاد غدیر همدان تلاش دارد تا امسال نسبت به سال‌های گذشته کار ویژه‌ای را انجام دهد و لذا مقرر شد تا در کنار برگزاری جشن‌های روتین، در عرصه مسایل محتوای اقدام به برگزاری جشنواره ملی راه روشن کند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌هایی با موضوع مهدویت و اذان منتظران در همدان که از سراسر کشور آثار به دبیرخانه ارسال شد، یادآور شد: این جشنواره نیز برای اولین بار در کشور، به میزبانی استان همدان برگزار خواهد شد و در آن از ظرفیت هنرمندان در عرصه‌های مختلف استفاده خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره ملی «راه روشن» با اشاره به اینکه این جشنواره در پنج بخش با محوریت علمی(مقاله)، شعر و داستان، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نقاشی و عکاسی، فضای مجازی و ساخت کلیپ، موشن گرافیک و پادکست آماده دریافت آثار است، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند به تارنمای بنیاد غدیر به آدرس Bonyad-qadir.com مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار ۲۰ تیر خواهد بود، خاطر نشان کرد: به تمامی منتخبان جشنواره، گواهینامه معتبر حضور و لوح تقدیر رسمی به همراه جوایز نقدی اهدا خواهد شد و به عنوان هدیه ویژه، سنگ نگین متبرک حرم مطهر علوی پیش بینی شده است.

حجت‌الاسلام حسنی حلم با تاکید بر اینکه هیچ یک از آثار ارسالی نباید کپی و یا در جشنواره‌های ملی دیگر شرکت کرده باشد، گفت: این جشنواره یک کار شخصی نیست و همه در موفقیت آن دارای سهم هستند، بنابراین لازم است که برای ترویج فرهنگ علوی و نهج‌البلاغه در جامعه همه تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha