شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
ط

حوزه / شهردار کاشان به منظور رفع دغدغه های مردم در زمینه مسائل شهری به دیدار امام جمعه آران و بیدگل رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، شهردار کاشان به همراه مسئول کشتارگاه، ناظر ذبح شرعی و مسئول مشاغل کاشان با حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل دیدار و گفت و گو کرد.

حسن بخشنده امنیه در این دیدار اظهار کرد: تلاش شهرداری کاشان بر این است که خلأها و دغدغه های مردم آران و بیدگل را مرتفع کند .

شهردار کاشان، با تاکید بر عزم جدی مجموعه شهرداری در خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهروندان، تلاش برای تحقق اهداف توسعه شهر و جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی شهرداری کاشان اعلام کرد.

امام جمعه آران و بیدگل نیز ضمن قدردانی از شهردار کاشان و هیئت همراه، گفت: شهرداری پیشانی نهادها و دستگاه های اجرایی است.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی از شهردار کاشان خواست نگذارد مطالبات به حق مردم آران و بیدگل به اعتراض و باعث موج سواری دشمن گردد.

وی تاکید کرد: شهرداری کاشان با جلسات مشترک با شهرداری آران و بیدگل مسائل و مشکلات چاله زباله و کشتارگاه را حل کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نوذرزاده IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    سلام علیکم .شهردار کاشان اقای دکتر بخشنده .شهردار اران اقای دکتر صانعی .خدا قوت .اقایان هردو بیاید همندی ش باشید .اولا مسیر راه اهن از خروخ ایستگاه تا انتهای خ کارگر را به زیر گذر منتقل کنید که ابن بن بست ازاد شود البته اندشه دکتر ساداتی نماینده سابق می باشد .ثانیا ریس جمهور که به کاشان سفر می کند ایشان را به جاده استراجیک اران به چرم شهر ببرید تا دستور والتبار ابن جاده حیاتی را فرمان دهد