یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: به برکت امامین انقلاب «آزادی، اسلامیت و مردمسالاری» معنای واقعی و عملی پیدا کرد، بنابراین باید برای پاسداشت این دستاوردها با بینش و بصیرت دینی، سیاسی و انقلابی در مقابل دشمنان قسم خورده قرار بگیریم.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره) عنوان کرد: امام خمینی (ره) با تکیه بر قدرت الهی در مقابل رژیم منحوس پهلوی دست به قیام زد و در این مسیر روحانیون و مردم ایشان را همراهی کردند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) یکی از بزرگترین حوادث سیاسی، فرهنگی و... در تاریخ معاصر است، این انقلاب بسیاری از معادلات ابرقدرت های جهانی را برهم زد.

وی اظهار کرد: بعد از ۳ دهه از ارتحال امام خمینی(ره) هنوز افکار و اندیشه های ایشان چراغ راه بسیاری از آزادیخواهان است.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری ادامه دهنده راه امام راحل است و با درایت حکیمانه سکان نظام و انقلاب را به دست گرفته اند.

وی تصریح کرد: به برکت امامین انقلاب «آزادی، اسلامیت و مردمسالاری» معنای واقعی و عملی پیدا کرد، بنابراین باید برای پاسداشت این دستاوردهابا بینش و بصیرت دینی، سیاسی و انقلابی در مقابل دشمنان قسم خورده قرار بگیریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha