یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید محمد سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم با صدور پیامی تاکید کرد: اندیشه های ژرف و آینده نگری عمیق معمار کبیر انقلاب پس از گذشت سال ها از عروج ملکوتی ایشان همچنان زنده بوده و ظهور و بروز آثار و برکات آن در سطح جهان قابل رؤیت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، پیامی صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اندیشه های ژرف و آینده نگری عمیق معمار کبیر انقلاب پس از گذشت سال ها از عروج ملکوتی ایشان همچنان زنده بوده و ظهور و بروز آثار و برکات آن در سطح جهان قابل رؤیت است.

مردم قدرشناس ایران اسلامی همه ساله در ایام سالگرد ارتحال غمبار امام عزیز رحمه الله با بصیرتی مثال زدنی ضمن سوگواری و تجدید پیمان با آرمانهای بلند آن روح پاک، با رهبر حکیم و فرزانه انقلاب که صاحب عزای ۱۴خرداد است بیعتی تازه می‌کنند و در پرتو منویات امامین انقلاب، در امتداد راه مجاهدان قیام پانزده خرداد، گام در مسیر تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی جهت ظهور منجی عالم بشریت می‌گذارند.

بی تردید در قاموس چنین مردم پاک طینتی هرگونه اهانت به ساحت قدسی اهلبیت علیهم‌السلام به ویژه ولی نعمت خود، امام رضا علیه السلام را برنتابیده و ضمن حفظ آرامش، اعتراض شدید خویش را نسبت به این موضوع ابراز داشته اند.

این‌جانب ضمن پاس داشت ایام الله دهه کرامت، عرض تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال غمبار امام بزرگوار و شهادت مجاهدان قیام پانزده خرداد، حضور حماسی مردم را در این مناسبت مهم ارج نهاده و از جوار مرقد نورانی بانوی کرامت دعاگوی فردفرد این امت همیشه در صحنه هستم.

امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس قم

سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha