جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ویژه‌‌ برنامه گرامی‌داشت روز دختر  در حوزه علمیه فاطمیه ملاثانی

حوزه/  استاد مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) دزفول گفت: بررسی جایگاه والا و ارزشمند حضرت معصومه(س) و راه‌های الگوگیری دختران از آن حضرت(س) از نیازهای ضروری امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، همزمان با دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) ویژه‌ برنامه گرامیداشت دختران با حضور جمع کثیری از دختران و زنان روز گذشته در مدرسه علمیه خواهران فاطمیه ملاثانی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام صالحی‌زاده استاد مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) دزفول ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، اظهار داشت: بررسی جایگاه والا و ارزشمند حضرت معصومه(س) و راه‌های الگوگیری دختران از آن حضرت(س) از نیازهای ضروری امروز جامعه است.

این استاد مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) دزفول افزود: دختران جامعه در انتخاب‌ها، تصمیم‌ها و حضورشان در عرصه‌های مختلف، با الگوگیری از حضرت معصومه(س) می‌توانند مسیر زندگی خود را به درستی پیش ببرند.

وی افزود: زمانه‌ای که در آن شاهد هجوم فرهنگی غرب، به ویژه به سوی جامعه دختران هستیم، لازم است که در پی شناخت دقیق از یگانه دختری باشیم که با کسب فضائل بی‌نظیر، خود را به بالاترین درجات معنوی رسانده است.

حجت الاسلام صالحی‌زاده به روایات متعدد در تبیین جایگاه، فضائل و کرامات حضرت معصومه اشاره کرد و گفت: لازم است که دستیابی به درجات و فضائل اخلاقی، اجتماعی و سیاسی توسط حضرت معصومه(س) برای جامعه دختران ایرانی مورد توجه قرار گیرد و ساده از کنار آن عبور نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha