جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه اهواز

امام جمعه اهواز درخصوص سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به آبادان، گفت: برخورد قاطع با مسببین حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان از درخواست های مردم بود. نسبت به کل استان خوزستان، رئیس جمهور گفت که مسائل استان در اولویت اول دولت و کشور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، امروز در نماز جمعه این هفته اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز، گفت: صلوات بر محمد و آل محمد، کلمه توحید، خوش خلقی و خوش اخلاقی سه عملی هستند که ترازوی عمل انسان را در قیامت سنگین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این‌که یکی از عوامل فشار قبر بدخلقی با خانواده است، گفت: برخی فکر می‌کنند خانواده ها در کنار هم زندگی می‌کنند، اختلافی ندارند، اما آن که این اختلاف ها را کاهش می دهد، تقوای انسان است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد در خطبه های دوم نماز جمعه اهواز با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا(س)، اظهار داشت: درباره ماه ذی القعده توصیه هایی شده که در مفاتیح‌الجنان قابل استفاده است.

وی با تسلیت سالروز ارتحال جانسوز امام عظیم‌الشأن، گفت: امام بر گردان ما خیلی حق دارند. در سایه انقلاب اسلامی نزدیک به صد میلیون نفر شیعه شدند. قرن ها هم بگذرد به ندرت یک نفر همچون ایشان را پیدا می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به هفته حج، خاطرنشان کرد: افرادی که توفیق تشرف دارند، باید آبروی اهل بیت(ع) را حفظ کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد درباره سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به آبادان و بازدید از ساختمان متروپل، گفت: طی ۱۲ روز نیروهای جهادی و مسئولان در میدان بودند و از سراسر کشور پای کار آمدند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: برخورد قاطع با مسببین حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان از درخواست های مردم بود. نسبت به کل استان خوزستان، رئیس جمهور گفت که مسائل استان در اولویت اول دولت و کشور قرار دارد.

امام جمعه اهواز با اشاره‌ به این‌که خوزستان استان یک استان عادی نیست و دارای ظرفیت های مختلفی است، بیان کرد: رئیس جمهور به بنده گفتند در نماز جمعه اعلام کنید که آنقدر می آییم و می رویم تا زمانی که احساس کنیم مردم خوزستان در رفاه و آسایش هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: درخصوص گرانی برخی کالاها، گران فروشی ها، افزایش اجاره بهاها نیز با حجت الاسلام والمسلمین رئیسی صحبت و مطالبات مردم به ایشان منتقل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha