پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد شاهرخی - نماینده ولی فقیه در لرستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه قیمت کالاها کنترل شود و مسئولان از آشفتگی بازار جلوگیری کنند، گفت: مبارزه با گرانفروشان و محتکران به طور جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد اظهار داشت: انقلاب اسلامی یادگار امام راحل(ره) است و لازم است تا تلاش کنیم از آسیب‌های احتمالی دشمنان حفظ شود.

وی با بیان اینکه همواره مراقب صیانت از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم، افزود: جمهوریت و اسلامیت نظام برگرفته از مبانی اسلام است و لازم است که از اخلاق دینی در جامعه صیانت کنیم.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه در اجرای سیاست‌های داخلی و خارجی نظام، نیازمند پایبندی به احکام اسلام و انقلابی هستیم، خاطر نشان کرد: اسلام مدنظر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، ضد ویژه خواری، فساد، استکبار و اشرافی‌گری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر اینکه قیمت کالاها کنترل شود و مسئولان از آشفتگی بازار جلوگیری کنند، گفت: مبارزه با گرانفروشان و محتکران به طور جدی در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

وی با اشاره به ریزش ساختمان متروپل آبادان افزود: مسئولان مربوطه برخورد قاطع و جدی با مسببان این حادثه را در دستور کار قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پایان با اشاره به سفر رئیس جمهور در سال گذشته به لرستان، خاطر نشان کرد: ضروری است تا مصوبات این سفر با همت مدیران دستگاه‌های اجرایی و مردم در استان اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha