شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد بر برخورد جدی مسئولان با سودجویان و محتکران تاکید کرد و گفت: دولت لازم است که با گرانفروشان، سودجویان و محتکران برخورد جدی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تسلیت فرا رسیدن رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، اظهار داشت: زمانی که مردم کفن پوش ورامین و پیشوا به حمایت از امام خمینی(ره) برخاستند، رژیم پهلوی فهمید که برخورد با امام(ره) کار ساده‌ای نیست، چرا که مردم همواره گوش به فرمان رهبری و ظلم ستیز هستند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با اقتدار در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی‌های مستکبران و دشمنان ایستاده است، افزود: آمریکا و اسرائیل امروز ضعیف‌تر از هر زمان دیگری هستند و دیگر نمی‌توانند در جریان مذاکرات اقدامات خود را به ما تحمیل کنند.

امام جمعه بروجرد به تشکیل و راه‌اندازی گروه‌های امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان اشاره و خاطر نشان کرد: به زودی برای رفع مشکلات فرهنگی و اقتصادی این گروه‌ها با انجام رسالت خود که به صورت تذکر است، انجام وظیفه خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی بر برخورد جدی مسئولان با سودجویان و محتکران تاکید کرد و گفت: دولت لازم است که با گرانفروشان، سودجویان و محتکران برخورد جدی داشته باشد.

وی جراحی اقتصادی و ساماندهی ارز ترجیحی را کاری مهم و ضروری در اقتصاد کشور دانست و یادآور شد: خواستار توجه بیشتر دولت و مسئولان به گرانی سایر کالاها و جلوگیری از سوء استفاده برخی فرصت طلبان برای کنترل بازار هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha