پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا عبید خضری

حوزه/ امام جمعه موقت اهل سنت کامیاران گفت: برخی از افراد از فرصت به وجود آمده سوءاستفاده کرده و به احتکار مایحتاج ضروری مردم اقدام می‌کنند، در حالی که این افراد مورد لعنت و نفرین خداوند و رسولش هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا عبید خضری امام جمعه موقت اهل سنت کامیاران، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهل سنت این شهرستان، اظهار داشت: مردم کردستان در دوران دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و لذا امروز مسئولان لازم است که جواب این رشادت‌ها را با خدمات خود بدهند.

امام جمعه موقت اهل سنت کامیاران گفت: امروز جامعه با مشکلات معیشتی و اقتصادی دست به گریبان است که این وضعیت به هیچ وجه در شان ملت بزرگ ایران نیست، بنابراین امیدواریم که دولت راهکاری برای برون رفت از این مشکل پیدا کند.

ماموستا خضری در ادامه سخنان خود عنوان کرد: خوشبختانه در کشور و کردستان شاهد امنیت بسیار خوبی هستیم که شایسته است این امنیت در بخش‌های دیگری همانند اقتصاد و معیشت نیز تسری پیدا کند.

امام جمعه موقت اهل سنت کامیاران گفت: گرانی و تورم، زمینه‌ای برای ایجاد فقر در جامعه است و این امر در اسلام به شدت مورد نکوهش قرار گرفته تا جایی که رسول اکرم(ص) در این باره می‌فرمایند که فقر انسان را به کفر نزدیک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان همواره در بین مردم باشند و خود را از جامعه جدا ندانند، تاکید کرد: برخی از افراد از فرصت به وجود آمده سوءاستفاده کرده و به احتکار مایحتاج ضروری مردم اقدام می‌کنند، در حالی که این افراد مورد لعنت و نفرین خداوند و رسولش هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha