پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
قریشی

حوزه/ امام جمعه ارومیه گفت: هنرمندان خودفروخته در فیلم عنکبوت مقدس، به مقدسات توهین کردند و باید با آنها برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه ضمن دعوت عموم مردم به رعایت تقوای الهی، گفت: تقوای الهی موجب نجات انسان و جامعه بوده و تنها راه خوشبختی بشریت است.

امام جمعه ارومیه در ادامه با اشاره به مباحث خانواده، ادامه داد: محور دین اسلام کرامت است و یکی از مصادیق کرامت رفتار خوب با اعضای خانواده است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ گذشت در جامعه، افزود: مبحث کرامت و بخشش در دین اسلام بسیار اهمیت دارد و بدان بسیار تاکید شده است و افرادی که از گناه دیگران گذشت می‌کنند، مورد عنایت خداوند متعال قرار دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی از هر فرصتی برای هجمه علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی استفاده کنند، تصریح کرد: مردم باید با هوشیاری و بصیرت راه و یاد امام راحل را حفظ کنند و نگذارند تحریفی در این مسیر ایجاد شود، چراکه اگر تحریفی در مسیر امام راحل صورت گیرد، کشور و انقلاب از مسیر خود منحرف می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: در بحث هنر، دشمنان نظام اسلامی تلاش می کنند تا با صراحت و بی انصافی به جمهوری اسلامی توهین و اهانت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: هنرمندان خودفروخته در فیلم عنکبوت مقدس، به مقدسات توهین کردند و باید با آنها برخورد شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha