چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
ذ

حوزه / امام جمعه بادرود، بر لزوم برخورد قاطع با عوامل داخلی تهیه کنندگان فیلم عنکبوت مقدس تاکید کرد و گفت: لازم است با عوامل ساخت این فیلم موهن که در قالب مفهوم مقدس هنر، اقدام به تولید چنین فیلم‌هایی می‌کنند، برخورد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود در مصلای این شهر ضمن اظهار داشت: با گذشت ۴۲ سال از عمر انقلاب اسلامی، هنوز شور و شوق انقلابی در بین آحاد مردم و خصوصا نسل جوان موج می‌زند.

امام جمعه بادرود، به پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی در ۴ دهه گذشته اشاره کرد و گفت: علیرغم توطئه‌های فراوان دشمنان، انقلاب اسلامی با درایت و تدبیر مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف در مسیری رو به جلو در حال حرکت است.

حجت الاسلام قاسمی، به تشریح نقش امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران پرداخت و خاطر نشان کرد: حضرت امام(ره) توانستند، از یک جمع پراکنده و کشور سرسپرده به بیگانه، یک امت واحد را ایجاد کند که توانستند بزرگترین انقلاب قرن را رقم بزنند.

امام جمعه بادرود، به استقبال با شکوه مردم در زمان ورود حضرت امام(ره) به کشور اشاره و تصریح کرد: در زمان ورود امام خمینی(ره) به کشور، میلیون‌ها انسان عاشق به استقبال ایشان رفتند و در مراسم تشییع پیکر حضرت امام(ره) نیز میلیون‌ها نفر ایشان را بدرقه کردند.

وی با بیان اینکه ساده زیستی شعار امام خمینی(ره) بود، یادآور شد: حضرت امام(ره) در حالی که می‌توانستند زندگی مرفه و ایده آلی برای خود و خانواده فراهم کنند، اما این کار را نکردند و در تمام طول عمر پربرکت خود بر ساده زیستی، ادای نماز اول وقت و تلاوت مستمر قرآن تاکید داشتند.

امام جمعه بادرود در ادامه ضمن محکوم کردن هتک حرمت مسجد مسجد الاقصی توسط صهیونیست‌ها و حمله اشغالگران قدس به مردم، مطرح کرد: با صدای رسا اعلام می‌کنیم که بیت‌المقدس پایتخت دائمی و همیشگی فلسطین بوده، هست و خواهد بود.

وی تاکید کرد: از مراجع و سازمان‌های بین‌المللی می خواهیم که به وظیفه قانونی خود عمل کنند و مانع تجاوز و حملات اشغالگران به مردم بی‌دفاع فلسطین شوند.

حجت الاسلام قاسمی، ضمن اشاره به سناریوی اسلام‌هراسی و اسلام ستیزی که سال‌ها در دستور کار دشمنان اسلام قرار گرفته است، یادآور شد: دشمنان اسلام به خاطر جلوگیری از گسترش تفکر شیعی و اسلام ناب محمدی در جهان، هر از چند گاهی دست به یک چنین سناریوهایی می‌زنند.

وی ضمن محکوم کردن تولید فیلمی که با هدف تخریب اعتقادات مقدس مسلمانان و خاصه شیعیان ساخته شده است، اظهار داشت: هر بار که دشمن با تو دهنی ملت ایران مواجه می‌شود نسبت به ولی نعمت ما، امام رضا(ع) بی‌احترامی می‌کند.

امام جمعه بادرود بر لزوم برخورد قاطع با عوامل داخلی تهیه کنندگان فیلم عنکبوت مقدس تاکید کرد و گفت: لازم است با عوامل ساخت این فیلم موهن که در قالب مفهوم مقدس هنر، اقدام به تولید چنین فیلم‌هایی می‌کنند برخورد شود.

وی در پایان با ابراز خرسندی از سپری نمودن نخستین روز فوتی کرونایی در ایران، یادآور شد: در حالی که در آمریکا و اروپا پس از دو سال کرونا آمار تلفات بالایی گزارش می شود، ایران نخستین روز بدون فوتی کرونا را تجربه کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha