جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرزانه

حوزه/ دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان با اشاره به تفسیر رهبر معظم انقلاب در مشهد، گفت: تفسیر قرآن توسط ایشان با نگاه به آینده و برای ورود به مبارزه و بینش و روحیه مبارزاتی داشتن، بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر فرزانه، امروز در جلسه رونمایی از کتب تفسیری آیت الله العظمی خامنه ای شامل: حمد، بقره، حشر و جمعه که به همت دفتر حفظ و نشر آثار معظم له و انتشارات انقلاب اسلامی در محل دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، با اشاره به خاطره خود از جلسات تفسیر مقام معظم رهبری در مشهد ، گفت: تفاوت های عجیب و ویژه ای تفسیر ایشان داشت و آنچه می شنیدیم از دیگران نشنیده بودم.

وی افزود: در واقع، ایشان فرهنگ قرآن را به خوبی درک کرده و بر اساس این آگاهی به تفسیر می پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین فرزانه ابراز کرد: این تفسیرها بر اساس حرکت امام خمینی ره و انقلاب اسلامی بود که البته بعدها آن را درک کردیم و به این نتیجه رسیدیم.

دبیر شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: تفسیر قرآن توسط ایشان با نگاه به آینده و برای ورود به مبارزه و بینش و روحیه مبارزاتی داشتن بود.

وی افزود: یکی از کارها آن بود که در سال های پیش نیز تفسیر سوره مائده توسط دانشگاه علوم اسلامی رضوی در حدود سه سال آماده و چاپ شده است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha