دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
اورژانس یزد در محل حادثه قطار

حوزه/ نماینده رئیس سازمان اورژانس کشور با حضور در محل حادثه قطار مشهد-یزد آخرین آمار فوتی های این حادثه را ۲۱ نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، دکتر احمد دهقان نماینده رئیس اورژانس کشور صبح امروز به محض اطلاع از رخداد حادثه و در دقایق اولیه حادثه به منظور مدیریت صحنه ی MCI با بالگرد به محل حادثه قطار مشهد- یزد اعزام شد و از نزدیک در جریان امدادرسانی به حادثه دیدگان و مجروحان قطار مشهد- یزد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

خروج قطار مسافربری مشهد - یزد از ریل | آمار فوتی ها به ۲۱ نفر رسید | علت حادثه اعلام شد

دقایقی پیش، دکتر دهقان آمار فوتی های این حادثه را ۲۱ نفر اعلام کرد.

وی که رئیس اورژانس یزد است با حضور در بیمارستان طبس از مصدومین حادثه واژگونی قطار مشهد _ یزد نیز عیادت کرد و به طور اتفاقی متوجه حضور زن عموی خود در بین مصدومان حادثه شد و همچنین در این حادثه دختر پسر عموی دکتر دهقان از فوتی های حادثه فوق است .

آخرین وضعیت شناسایی متوفیان
بر اساس گزارش روابط عمومی اورژانس یزد، دو دستگاه خودروی ویژه ی حمل جسد توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد برای انتقال متوفیان به صحنه حادثه اعزام شده و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با دادستانی، اقدامات تشخیص هویت متوفیان در پزشک قانونی یزد پیگیری و انجام خواهد شد.

افزایش آمار فوتی های حادثه قطار مشهد یزد به ۲۱ نفر/ تشخیص هویت جانباختگان آغاز می شود

افزایش آمار فوتی های حادثه قطار مشهد یزد به ۲۱ نفر/ تشخیص هویت جانباختگان آغاز می شود

افزایش آمار فوتی های حادثه قطار مشهد یزد به ۲۱ نفر/ تشخیص هویت جانباختگان آغاز می شودافزایش آمار فوتی های حادثه قطار مشهد یزد به ۲۱ نفر/ تشخیص هویت جانباختگان آغاز می شود

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha