سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ق

حوزه / سردار میرحیدری از اجرای طرح کنترل خودروهای هنجارشکن با مشارکت طلاب و بسیجیان خبر داد و گفت: در این طرح ابتدا با برخورد با هنجارشکنان با رویکرد ارشادی خواهد بود، ولی با کسانی که عمداً دنبال هنجار شکنی باشند برخورد پلیس قاطع خواهدبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی کاشان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان ضمن تبریک ولادت باسعادت علی بن موسی الرضا(ع)، بر لزوم دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: نباید به شایعات و عملیات روانی که دشمنان در فضای مجازی علیه انقلاب به راه انداخته اند توجه کنیم، بلکه باید براساس وصایای شهدا با اقتدار و قوت مسیر انقلاب را با پشتیبانی از ولایت دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه همه مشکلات فرهنگی و اجتماعی را نباید به حساب دشمن بگذاریم، خاطرنشان کرد: کم کاری، سهل انگاری، بی تفاوتی ها و ... باعث ایجاد مشکلات فرهنگی و اجتماعی درکشور شده که باید به سهم خود برای جبران این مشکلات تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کاشان در تمام شاخص های امنیتی شرایط قابل قبولی را دارد، تصریح کرد: وجود چنین شرایطی در کاشان به برکت خون شهدا، دین مداری مردم و همکاری نیروهای امنیتی، انتظامی و قضایی شهرستان می باشد.

سردارمیرحیدری ، رفع مشکلات فرهنگی کاشان را نیازمند انسجام، همدلی و همکاری کلیه دستگاه ها دانست و اظهار کرد: در ارتباط با ناهنجاری ها و مشکلات فرهنگی نباید فکر کنیم با کار سلبی می توانیم موفق شویم، بلکه باید دانشگاه، حوزه، اصناف، آموزش و پرورش و بقیه دستگاه ها پای کار بیایند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، بر لزوم برخورد جدی با تولید و توزیع کنندگان البسه های ضد فرهنگی تاکید کرد و افزود: اگر با تولید و توزیع کنندگان این گونه البسه ها برخورد جدی و قاطع به عمل آید قطعا دیگر شاهد تکرار چنین اقدامات ضدفرهنگی در سطح جامعه نخواهیم بود.

سردار میرحیدری از اجرای طرح کنترل خودروهای هنجارشکن با مشارکت طلاب و بسیجیان خبر داد و گفت: در این طرح ابتدا با برخورد با هنجارشکنان با رویکرد ارشادی خواهد بود، ولی با کسانی که عمداً دنبال هنجار شکنی باشند برخورد پلیس قاطع خواهدبود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha