سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1029202
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
آیت الله سعیدی در دیدار فرماندهان پدافند هوایی حضرت معصومه

حوزه/فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: در شهریور ماه یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را خواهیم داشت که با هماهنگی صورت گرفته از مقام شهید سپهبد قرنی در حرم مطهر بانوی کرامت تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،نعمت محسنی زرین، ارشد نظامی ارتش در استان قم و فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها در دیداربا آیت الله سیدمحمد سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با اشاره به فعالیت های فرهنگی ارتش در استان قم گفت: ارتش علاوه بر انجام وظایف نظامی خود با برپایی موکب در سالروز میلاد امام زمان(عج) و در شب های قدر خدمات فرهنگی متنوعی را به مردم این استان ارائه کرده است.

وی افزود: همچنین در راستای رسالت های فرهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادواره شهدای ارتش با همکاری و حمایت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور تشریفات ارتش در حرم مطهر و اهدای سلام به حضرت معصومه سلام الله علیها، ادای احترام به شهدای مدفون در حرم و غبار روبی مزار شهدای شیخان برگزار شد.

فرمانده پدافند هوایی حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: در شهریور ماه نیز یادواره شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را خواهیم داشت که با هماهنگی صورت گرفته از مقام شهید سپهبد قرنی در حرم مطهر بانوی کرامت تجلیل خواهد شد.

آیت الله سیدمحمد سعیدی نیز در این دیدار با اشاره به دهه کرامت این دهه را دهه شادی و عید دانست و اظهار کرد: اعیاد ما با بزرگداشت ارزشهای دینی عجین شده و پر از معارف، تلنگرها و هشدارها است.

وی با بیان اینکه ما باید در شادی های خود هم پیرو اهل بیت(ع) باشیم افزود: یکی از مواردی که به انسان شادی و آرامش خاطر می‌دهد امنیت است که مقوله ای پیچیده و گسترده است و در همه ابعاد زندگی بشر جاری است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش بخشی از امنیت مردم را عهده دار است و نمی‌گذارد دشمن از آسمان امنیت مردم را به خطر بیندازد، گفت: امنیت علاوه بر حوزه نظامی در حوزه های دیگر زندگی مانند عرصه فرهنگ، اقتصاد، راه آهن، جاده، وسایل حمل و نقل، ساخت و ساز و … هم اهمیت دارد و اگر امنیت در یک قسمت باشد و در یک قسمت نباشد هدف از امنیت تأمین نمی شود.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه ها باید ضمن اینکه وظایف خود را انجام می دهند با هم هماهنگ باشند، افزود: در جمهوری اسلامی هر کاری که در راستای خدمت به مردم انجام می شود عبادت است و شهدای ارتش به ویژه شهید قرنی که در حرم مطهر بانوی کرامت دفن شده است از افرادی بود که جان خود را فدای خدمت به مردم و نظام اسلامی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha