چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1029480
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
ساوه

حوزه/ گردهمایی بانوان خادمیار و یاوران رضوی شهرستان ساوه، در سالن سلمان ساوجی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، گردهمایی بانوان خادمیار و یاوران رضوی شهرستان ساوه، پیش از ظهر امروز به همت کانون خادمیاران رضوی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا و مدرسه علمیه الهیه، در سالن سلمان ساوجی برگزار شد.

قرائت میثاق نامه امام رضا علیه السلام، اجرای گروه سرود شاهزاده حسین علیه السلام، اهدای کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس به پنج نفر به قید قرعه، اهدای نبات تبرکی حرم مطهر رضوی، پخش کلیپ و جذب یاوران رضوی از برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم سیدرضا طباطبایی، مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی ساوه گفت: یکی از نقاط قوت اخلاق اسلامی توجه به انسانها و حس همکاری است. نگاهی به آیات الهی این موضوع را ثابت می‌کند.

وی افزود: بیشترین سفارش قرآن کریم در مورد کسانی که نیکی می‌کنند این است که خداوند آنها را دوست دارد و افرادی که در راه خدمت، قدم برمی‌دارند خداوند بهشت را نصیب آنها می‌کند.

در ادامه، حجت الاسلام فضل اللهی کارشناس مذهبی گفت : امام رضا(ع) متعلق به تمام مردم است و شیعه و سنی ندارد.

وی درباره هتک حرمت صورت گرفته در فیلم عنکبوت مقدس، گفت: از سینمایی که در آن ابتذال و رقص و آواز وجود دارد جز این انتظار نمی رود. وظیفه ما این است که در مقابل این حجم از توهین سکوت ننماییم و هرگونه اهانت به اهل بیت (ع) را محکوم کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha