چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه دشمنان همیشه درصدد خدشه دار نمودن امنیت استان بودند، گفت: بحمدالله با وجود مردم شریف و تلاش مجاهدان فی سبیل الله امنیت مطلوبی تأمین شده که جای قدردانی دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور امروز به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان وارد استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی کشور در ابتدای ورود به استان، هدف از این سفر را قدردانی و قدرشناسی از زحمات فرماندهان انتظامی و مرزبانی و کارکنان این دو مجموعه در استان پهناور سیستان و بلوچستان دانست .

وی افزود: یکی از وظایف قطعی حضور در این سفر تقدیر از اقدامات سخت کوشانه مجموعه خدوم انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرماندهی معزز کل قوا مجاهدان فی سبیل الله تعبیر شده اند، است که به صورت شبانه روزی در حال تلاش برای برقراری، حفظ و تامین نظم و امنیت استان و کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی بیان داشت: یکی از استان هایی که دشمنان همیشه از همان ابتدا درصدد خدشه دار نمودن امنیت شهروندان و مردم بودند، استان سیستان و بلوچستان می باشد که بحمدالله با وجود مردم شریف این استان و تلاش خستگی ناپذیر مجاهدان فی سبیل الله امنیت پایدار و مطلوبی تامین شده که جای قدردانی و تقدیر دارد.

وی افزود: رمز پیروزی و ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی پیوند بین مردم و ولایت است. هدف دشمن تفرقه قومی و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha