سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امتحانات پایان ترم

حوزه/ مسئول برگزاری امتحانات طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها از برگزاری متمرکز امتحانات پایان نیمسال دوم در قم و ۱۱۸ حوزه امتحانی شهرستان‌ها خبر داد.

خانم شهین رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن قدردانی از مسئولان برگزاری امتحانات، عنوان کرد: امتحانات مقاطع سطح دو و سه بخش‌های حضوری، مجازی و غیرحضوری جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به شیوه حضوری و تشریحی در حال برگزاری است.

مسئول برگزاری امتحانات طلاب جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: امتحانات مذکور از ۱۷ خرداد آغاز شده است و تا ۹ تیر ادامه دارد.

رستمی یادآور شد: در دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، امتحانات جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها به شیوه مجازی برگزار می‌شد، اما از اواسط اردیبهشت ۱۴۰۱ با توجه به بهبود شرایط بیماری در کشور و بازگشایی کلاس‌های درس، اکثر امتحانات در تمامی مقاطع به شیوه حضوری و تشریحی برگزار می‌شود.

وی افزود: آزمون‌های پایانی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها علاوه بر شهر قم با مشارکت مدارس مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران، همزمان در ۱۱۸ حوزه امتحانی شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری امتحانات طلاب جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها عنوان کرد: با مجوز ستاد آموزش از راه دور جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها، آزمون‌های پایانی از طلاب غیرایرانی خارج از کشور به دلیل محدودیت حضور در ایران، همزمان به شیوه «آنلاین و تشریحی» اخذ می‌شود.

رستمی در پایان بیان داشت: امتحانات در مقاطع تحصیلی سطح چهار و دوره عالی فقه و اصول صرفا در قم و به شیوه حضوری برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha