سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دولت باید بر بازار کنترل جدی و ویژه داشته باشد، گفت: مسئولان با نظارت بیشتر بر بازار، جلوی گرانی‌های افسار گسیخته را بگیرند و با متخلفان برخورد جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی این شهرستان، با اشاره به اینکه برای رونق تولید و اشتغال در ایران اسلامی، لازم است همت خود را بکار گیریم، اظهار داشت: مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند، برای اشتغال جوانان ایرانی گام‌های اساسی بردارند.

وی با اشاره به سالروز انفجار در حرم مطهر امام رضا(ع)، خاطر نشان کرد: منافقان کوردل با اقدامات مذبوحانه خود نتوانستند ذره‌ای از عشق و ارادت مردم ایران اسلامی به اهل بیت(ع) و اهداف والای نظام را کمرنگ کنند.

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه دولت باید بر بازار کنترل جدی و ویژه داشته باشد، یادآور شد: مسئولان با نظارت بیشتر بر بازار، جلوی گرانی‌های افسار گسیخته را بگیرند و با متخلفان برخورد جدی داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به هفته قوه قضائیه، مطرح کرد: مطالبه مردم از دستگاه قضا، برخورد جدی با متخلفان و هنجارشکنان در همه عرصه‌ها است.

امام جمعه بروجرد در پایان بر صرفه جویی در مصرف آب تاکید کرد و گفت: صرفه جویی در مصرف آب ضروری است و مردم علاوه بر صرفه جویی، ضروری است تا برای مصارف خانگی، آبیاری برای کشاورزی و باغداری‌ها به صورت بهینه از این نعمت الهی استفاده کنند تا تا دچار مشکل کم‌آبی نشویم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha