شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ب

حوزه / امام جمعه قمصر بر لزوم انسجام و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در جلوگیری از گرانی‌ها تاکید کرد و گفت: مسئولان با هماهنگی و انسجام بین نهادها، اجازه گرانی‌های بی‌مورد را ندهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام محمدحسین کتابچی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قمصر، اظهار داشت: یکی از درگیری‌های فکری امروز مردم، مسائل معیشتی و مخارج زندگی و برنامه اقتصادی دولت و طرح مردمی سازی یارانه‌هاست.

امام جمعه قمصر با بیان اینکه در برداشتن ارز ترجیحی و اصلاح اقتصادی، نباید تحت هجمه‌های سنگین دشمن در فضای مجازی قرار بگیریم، یادآور شد: در شرایط فعلی راهی غیر از پایان دادن به ارز ۴۲۰۰ تومانی نداشتیم، چرا که برنامه دولت بر این بود که با پرداخت یارانه، کالاها با قیمت بهتری به دست مردم برسد، اما در این بین افراد سودجو این پول‌ها را در جای دیگری برای منافع شخصی هزینه می‌کردند.

وی با بیان اینکه دولت با پایان دادن ارز ترجیهی می‌خواهد دست دزدان را قطع کند، تصریح کرد: با توجه به اینکه اصل کار دولت، مورد تایید بسیاری از خبرگان است، ملت هم لازم است تا با تحمل و صبر در اصلاح اقتصادی دولت را یاری کند.

امام جمعه قمصر، بر لزوم انسجام و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در جلوگیری از گرانی‌ها تاکید کرد و گفت: مسئولان با هماهنگی و انسجام بین نهادها، اجازه گرانی‌های بی‌مورد را ندهند.

حجت الاسلام کتابچی تصریح کرد: مسئولان باید با گرانفروشی‌های غیر قانونی به شدت برخورد کنند و نتیجه آن را در سطح وسیع از طریق رسانه‌های رسمی و فضای مجازی برای مردم اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان همان طور که در تمام توطئه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران، شکست خورده‌اند، در این مرحله نیز شکست خواهند خورد، خاطرنشان کرد: ای کاش دشمنان کمی عقل داشتند و حضور قدرتمند ملت بزرگ ایران را در تمام صحنه‌های نظام، خصوصا در جریان تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که بیش از زمان زنده بودنش بیشتر در قلب مردم ایران جا پیدا کرد، مشاهده می‌کردند.

حجت الاسلام کتابچی با اشاره به استقبال دهه نودی‌ها از سرود سلام فرمانده، یادآور شد: دشمنان بدانند همانطور که حضور دهه نودی‌ها در این سرود، تمام قلوب دنیا را متوجه امام زمان(عج) کرده است، ملت بزرگ ایران نیز تا زمان ظهور امام زمان(عج) پای کار انقلاب خواهند ایستاد.

امام جمعه قمصر، خطاب به سردمداران رژیم کودک کش صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی که یک سال پیش راهبرد هزار ضربه چاقو را اعلام کرد، امروز بعد از یکسال شکست خود را اعلام کرد، در حالی مجددا راهبرد سر هشت پا را اعلام می کند که باید بداند نتیجه آن به احتمال بسیار زیاد نابودی صهیونیست ها از روی کره زمین خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha