جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
یس

حوزه / امام جمعه آران وبیدگل، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید از حرف‌های صادقانه امامین انقلاب و سیدحسن نصرالله درس عبرت گرفته باشد، گفت: کوچکترین خطای رژیم صهیونیستی علیه ایران، مساوی با نابودی این رژیم جعلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، اظهار داشت: همان طور که جهاد سازندگی به عنوان یک یادگار خوب از امام راحل باقی ماند، مجموعه جهاد کشاورزی نیز لازم است تا با همان روحیه اخلاص و جهادی قبلی در خدمت به مردم کوشا باشند.

امام جمعه آران و بیدگل، جهاد سازندگی را به دلیل تقدیم تعداد زیادی شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر، نهاد مقدسی خواند و تصریح کرد: از مسئولان وزارت جهادکشاورزی، بنیاد شهید و دیگر نهادها انتظار داریم نسبت به رفع مشکلات خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران توجه جدی داشته باشند.

وی بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب به جهت خشکسالی‌های موجود تأکید و تصریح کرد: به دلیل اینکه شهرستان آران وبیدگل و دیگر شهرهای کویری کشور با خشکسالی و کمبود شدید منابع آبی روبرو هستند، ضروری است تا با ساماندهی درست، مردم و ادارات در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

حجت الاسلام سلیمانی، با گرامیداشت سالروز شهادت زائران امام رضا (ع) به دست منافقین در ۳۰ خرداد، یادآور شد: جای تعجب است در حالی که این گروه تروریستی بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم عزیز کشورمان را به شهادت رسانده، بازهم مورد تکریم غرب، دشمنان و مستکبرینی که دم از حقوق بشر می‌زنند، قرار دارد.

امام جمعه آران و بیدگل، با اشاره به سالروز شهادت شهید چمران، اظهار داشت: جوانان کشور باید در تحصیل علم، تعهد و ولایت مداری از شهید چمران الگو برداری کنند.

وی ضمن قدردانی از حضور وزیر جهادکشاورزی به عنوان نماینده رئیس جمهور به شهرستان آران و بیدگل در پیگیری مشکلات مردم، گفت: با توجه به آشنایی که دکتر ساداتی‌نژاد به مشکلات منطقه از دیرباز داشتند، انتظار داریم مصوباتی که برای این شهرستان در سفر رئیس جمهور به استان اصفهان در زمینه راه‌های مواصلاتی و تکمیل و تجهیز بیمارستان‌ها در نظر گرفته شده، با تخصیص اعتبارات لازم، هرچه سریعتر اجرایی شود.

حجت الاسلام سلیمانی، به ماجراجویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کرده به دلیل اینکه در مبارزه با ایران به جنگ نیابتی از طریق سوریه، لبنان و عراق موفق نبوده‌ایم، سیاست هزار ضربه چاقو علیه جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته است.

امام جمعه آران و بیدگل خطاب به سردمداران رژیم کودک کش صهیونیستی، تاکید کرد: تا به حال هر اقدامی که علیه ایران کرده‌اید، به خاطر قدرت برتر ایران از کرده خود پشیمان شده‌اید، اما بدانید اگر کوچکترین حرکتی را شروع کنید، بر اساس دستور مقام معظم رهبری دو شهر مهم اقتصادی شما از روی زمین محو خواهند شد و ایام مرگ و نابودی شما فرا خواهد رسید.

امام جمعه آران وبیدگل، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی باید از حرف‌های صادقانه امامین انقلاب و سیدحسن نصرالله درس عبرت گرفته باشد، گفت: کوچکترین خطای رژیم صهیونیستی علیه ایران، مساوی با نابودی این رژیم جعلی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha