چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ امام جمعه سمنان گفت: دشمن با شکست در دسیسه‌های مختلف اکنون با بازی گرفتن اراذل و اوباش و ایجاد تجمع و اعتراض به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود است و مردم باید مراقب باشند تا ناخواسته در دام بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان،حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، در نماز جمعه این هفته شهر سمنان، در مصلای این شهر ابراز داشت: دشمنان با ایجاد فاصله بین مردم و دولت به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود هستند و انتظار می‌رود آحاد جامعه هوشیار باشند.

وی بیان کرد: دشمن با شکست در دسیسه‌های مختلف اکنون با بازی گرفتن اراذل و اوباش و ایجاد تجمع و اعتراض به دنبال پیشبرد اهداف شوم خود است و مردم باید مراقب باشند تا ناخواسته در دام بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیفتند.

امام جمعه سمنان تاکید کرد: دشمن به دنبال القای ناامیدی و ایجاد اغتشاش در کشور است و مردم باید هوشیار باشند و بدانند اگر نسبت به موضوعی گلایه دارند، آن را چگونه اعلام کنند.

وی تصریح کرد: روسای جمهور کشورهای مختلف طی روزهای گذشته به ایران سفر داشتند و این حضور برای دشمنان سخت است، چرا که دشمنان به دنبال منزوی کردن ایران هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی یادآور شد: دیپلماسی ایران در زمینه اقتصادی ستودنی است و به تازگی دولتمردان تفاهم‌نامه همکاری ۲۰ ساله با ونزوئلا امضا کردند که فرصتی ارزشمند برای کشور و به ویژه در زمینه کشت محصولات کشاورزی فراسرزمینی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان و رژیم صهیونیستی غاصب و کودک‌کُش، شیوه خود در برجام را تغییر داده اند و رویکردشان این است که به ایران برجامی را تحمیل کنند که سود یک‌طرفه ببرند، اما تیم مذاکره ایران با استقامت و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ایستاده‌اند و زیر بار زور و ظلم نمی‌روند.

امام جمعه سمنان افزود: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال ضربه به کشور با درخواست اعمال تحریم ظالمانه علیه وطن عزیزمان ایران هستند، اما تیم مذاکره کننده با اقتدار ایستاده‌اند.

وی اضافه کرد: دشمنان در روزهای گذشته اصطلاح زدن سر هشت‌پا را اعلام کردند که ایران اسلامی و تهران را سر هشت‌پا و بازوان آن را نفوذ در منطقه مانند کشورهای لبنان و سوریه عنوان کردند، اما بدانند کور خوانده اند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی افزود: دشمن به این باور رسیده که ایران در منطقه نفوذ کرده و به جای مقابله با بازوان مانند حمله به لبنان، سوریه، و یمن باید به سر هشت‌پا یعنی تهران حمله کرد.

وی یادآور شد: دشمنان به اصطلاح خودشان در مقابل بازوان ایران اسلامی نتوانستند مقاومت کنند چگونه می‌توانند در برابر کشور عزتمند و مقتدر ایران بایستند.

امام جمعه سمنان، ضمن گرامیداشت شهدای اقتدار دفاعی، مدافع حرم، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: شهیدان زنده هستند و انتظار می‌رود نمازگزاران ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

وی با اشاره به شهادت محمد عبدوس از شهدای اقتدار دفاعی کشور از دیار سمنان، افزود: امنیت کشور مرهون خون شهدا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تقویت دانش‌بنیان در حوزه کشاورزی به منظور افزایش بهره‌وری و بهبود قیمت‌ها مورد توجه ویژه باشد.

امام جمعه سمنان ضمن گرامیداشت هفته تبلیغات اسلامی، خاطر نشان کرد: نظارت، هدایت، ترویج و انجام امور فرهنگی از جمله وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است و انتظار می‌رود بخش‌های مختلف بیش از پیش همراه سازمان تبلیغات اسلامی باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha