جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خمیر

حوزه/ امام جمعه بندر خمیر گفت: ظلم ستیزی صرفاً مربوط به جمهوری اسلامی ایران نیست، چرا که بیداری ملت‌های مسلمان در مقابله با استکبار، روز به روز در حال گسترش است و هر روز اراده ملت‌های مسلمان بر نابودی غده سرطانی اسرائیل، قوت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام شعیب صالحی، امام جمعه بندر خمیر در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک هفته نامه بریتانیایی پرده از آمال و آرزوهای بی پایه و خارج از قواره این رژیم پوشالی برداشت.

وی با بیان اینکه نفتالی بنت، ایران اسلامی را در منطقه به عنوان سر هشت پا و سیاستگذار اصلی جریان مقاومت ذکر کرد، گفت: دشمن از این پس قصد مواجهه مستقیم با ایران را دارد و جنگ نیابتی با هم پیمانان ایران از جمله سوریه، لبنان و عراق نمی‌تواند حاشیه امنی برای بقاء رژیم صهیونیستی را فراهم آورد.

خطیب جمعه بندر خمیر بیان کرد: اینکه رژیم صهیونیستی و به تبع آن، استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که امروز مقابله با ظلم، خارج از محدوده مرزهای ایران صورت می‌گیرد و میدان دار اصل این جریان، ملت ایران می‌باشد، امر درستی است، اما در اینکه این ظلم ستیزی صرفا مربوط به کشور جمهوری اسلامی ایران است نکته غلطی است چرا که بیداری ملت‌های مسلمان در مقابله با استکبار، روز به روز در حال گسترش است و هر روز اراده ملت‌های مسلمان بر نابودی غده سرطانی اسرائیل، قوت می‌گیرد.

حجت الاسلام صالحی عنوان کرد: در رزمایش اخیر «الی بیت المقدس» که در نقاط مختلف از جمله بندرخمیر توسط سپاه پاسداران برگزار شد، جلوه‌ای مهم از اشتیاق جوانان مؤمن و انقلابی برای رویارویی با این رژیم منحوس به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: هر اقدامی که موجب آسیب وارد شدن به ایران اسلامی از سوی اسرائیل باشد، سرعت نابودی این رژیم را افزایش خواهد داد.

امام جمعه بندر خمیر گفت: فعالیت محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با همت جوانان بسیجی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است، قوت قلبی برای ملت ایران است.

حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران فرزند خلف امت اسلامی برای تحقق اهداف عالیه نظام اسلامی است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha