یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/همایش سالانه مبلغین هجرت استان اصفهان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان اصفهان گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی در ایران از طریق پررنگ کردن تفاوت‌ها در بین طبقات اجتماعی با ابزار رسانه‌ و فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان اصفهان شب گذشته در همایش سالانه مبلغین طرح هجرت استان، ضمن تقدیر از خدمات مبلغین هجرت، اظهار داشت: وظیفه و رسالت اصلی تبلیغ بر دوش این افراد است که با صبر، شکیبایی و همراهی خانواده، در انجام این ماموریت الهی استمرار داشته‌اند.

وی افزود: طلاب طرح هجرت نیازمند توجه بیشتر مسئولین هستند تا با پشتیبانی‌های علمی و فرهنگی بتوانند وظیفه و رسالت خود مبنی بر تبلیغ اسلام و انقلاب را به نحو احسن انجام بدهند.

معاون تهذیب و تبلیغ استان اصفهان با بیان اینکه دشمن امروز در صدد ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم ایران است، گفت: استراتژی دشمن در این زمینه، پررنگ کردن تفاوت‌ها در بین طبقات اجتماعی از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی است تا بتواند حس بدبینی و کدورت نسبت به اصناف، دسته‌ها وقومیت‌ها را در ایران ایجاد کند و هدف شوم خود، که ایجاد شکاف اجتماعی است را محقق کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز وظیفه و رسالت طلاب هجرت و مبلغین، ایجاد و حفظ امید، طراوت، نشاط و توکل به خداوند برای حل مشکلات با محوریت دین است، یادآور شد: امروز لازم است تا از این برهه سخت تاریخی که دشمنان داخلی و خارجی تمام تلاش خود را برای دستیابی به اهداف شوم خود قرار داده‌اند، با تلاش و همت همگانی به سلامت عبور کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مومنی عنوان کرد: مردم ایران بدانند که با محوریت دین و با گذشت از خواسته‌های فردی، می‌توان به ایرانی آباد برای همگان دست یافت.

وی با اشاره به اینکه از دیگر اهداف دشمن، ایجاد توقعات فردی، صنفی و قومیتی برای به مخاطره انداختن وحدت و قوام مردم ایران است، اظهار داشت: ضروری است در این زمان با هوشیاری، نقشه دشمن را که به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی و در نتیجه آن گسست اجتماعی در ایران است را خنثی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha