یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدرسه علمیه فاطمیه کاشان

حوزه/سرپرست حوزه علمیه خواهران استان قم از آغاز طرح بازدید از مدارس علمیه خواهران کاشان و آران و بیدگل با حضور آقای محمدی‌زاده معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طرح بازدید از مدارس علمیه خواهران کاشان، با حضور معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران و سرپرست و کادر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم برگزار شد.

اجرای این طرح با بازدید از زمین در حال ساخت مدرسه علمیه فاطمیه کاشان آغاز شد.

در این طرح، ضمن بازدید از ساختمان مدرسه، نشستی با امام جمعه کاشان و با حضور محمدی زاده، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه و کادر مدیریت استان قم در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این نشست، سرپرست مدیریت استان قم، پیرامون امور مالی و تامین بودجه ساخت و ساز مدرسه و نیز بررسی مشکلاتی همچون نواقص ساختاری مدرسه سابق، با امام جمعه کاشان و مسئولان حاضر در جلسه رایزنی کرد و مصوباتی اتخاذ شد.

در ادامه بازدید از مدارس علمیه خواهران کاشان، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران و هیات همراه، ضمن حضور در جلسه امتحانات طلاب مدرسه علمیه الزهرا(سلام الله علیها) کاشان و بازدید از ساختمان مدرسه، جلسه‌ای در دفتر مدیریت مدرسه برگزار کردند.

سرپرست مدیریت حوزه علمیه خواهران استان قم، پیرامون مسائل ساختاری و تجهیزاتی مدرسه، تدبیر ایجاد فضای باز جهت تفریح و سالن ورزشی و نیز گزینش نیرو جهت تکمیل کادر مدرسه با معاون منابع انسانی و پشتیبانی ستاد، مدیر مدرسه و کادر مدیریت استان گفت‌وگو کرد.

تیم اعزام شده به همراه مدیر و موسس مدرسه علمیه حضرت فاطمه‌الزهرا علیهاالسلام پس از بازدید از ساختمان در حال ساخت مدرسه واقع در شهرستان بیدگل و ضمن پیگیری و بررسی پیشرفت ساخت، در رابطه با مسائل مربوطه و پیرامون امور مالی، مسائل تجهیزاتی، ساماندهی بخش مهدکودک مدارس و سرویس رفت و برگشت دانش‌پژوهان، اساتید و کادر با عوامل گفتگو کرد.

کادر مدیریت استان و همراهان در ادامه، ضمن بازدید از مدرسه علمیه حضرت زینب علیهاالسلام شهرستان آران نیز در خصوص امور مربوط به ایجاد منابع مالی پایدار در جهت استقلال مالی مدرسه، با مدیر و معاونین این مدرسه رایزنی کرد.

در پایان اجرای این طرح، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران و سرپرست حوزه علمیه خواهران استان قم و هیات همراه، ضمن دیدار با مدیر و معاونان مدرسه علمیه کوثر کاشان، جلسه‌ای در سالن جلسات، با حضور اعضاء هیئت امنا و کادر مدرسه برگزار کردند.

در این جلسه، پیرامون ایجاد منابع مالی پایدار و ارتقاء امور سامانه‌ای مدارس علمیه خواهران بحث و بررسی صورت گرفت.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha