یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آزمون خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از شرکت بیش از هزار و ۲۰۰ بانوی طلبه مدارس علمیه این استان در امتحانات پایان سال خبر داد.

اکرم مهرابی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به برگزاری امتحانات پایان سال تحصیلی خواهران طلبه در مدارس علمیه، اظهار داشت: بیش از هزار و ۲۰۰ بانوی طلبه در امتحانات پایان سال شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه امتحانات پایان سال به دو صورت متمرکز و داخلی برگزار می شود، افزود: مدارس علمیه فرصت دارند حداکثر با برگزاری امتحانات جبرانی تا ۲۰ تیرماه، امتحانات پایان سال را برای طلاب برگزار کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری امتحانات در مدارس اندیشیده شده است، خاطر نشان کرد: کادر و اساتید مدارس علمیه برای برگزاری مطلوب امتحانات طلاب تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند.

مهرابی از تبلیغات کانون‌های رضوان و سفیران هدایت برای پذیرش حداکثری خواهران علاقمند ورود به حوزه علمیه خبر داد و گفت: در این چند روز باقی مانده، طلاب با تبلیغ چهره به چهره در سطح روستاها و شهرها شرایط چگونگی ورود به حوزه را برای خواهران تشریح خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: ثبت نام از خواهران علاقمند برای ورود به حوزه‌های علمیه تا پایان خرداد ماه جاری ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha