جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید

حوزه/ سرپرست حوزه خواهران استان مرکزی گفت: ایجاد منابع پایدار جزو سیاست‌های اصلی است که به دنبال آن هستیم تا بوسیله آن مدارس بتوانند تمام یا بخشی از هزینه‌کردهای خود را پوشش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، در حاشیه بازدید سرپرست حوزه خواهران استان مرکزی از مدرسه حضرت زینب(س) شهر آستانه، جلسه‌ای در دفتر امام جمعه این شهرستان پیرامون نوسازی و بهسازی ساختمان این مدرسه علمیه تشکیل شد.

در این دیدار خانم وکیلی سرپرست حوزه خواهران استان مرکزی با تاکید بر ضرورت استفاده از فضاهای موجود، اظهار داشت: برای شروع یک پروژه عمرانی جدید لازم است تا از ظرفیت خیرین منطقه به نحو احسن استفاده نمود.

وی افزود: ایجاد منابع پایدار جزو سیاست‌های اصلی است که به دنبال آن هستیم تا بوسیله آن مدارس بتوانند تمام یا بخشی از هزینه کردهای خود را پوشش دهند.

سرپرست حوزه خواهران استان مرکزی خاطر نشان کرد: توسعه موقوفات تنها ذیل مدارس علمیه خواهران صورت می‌گیرد و مرکز مدیریت و یا مدیریت‌های استانی وارد دایره موقوفات نمی‌شوند.

وی با بیان این که یکی از مسائل مهم در بحث حیات حوزه‌های علمیه، ساختمان مدارس است، خاطرنشان کرد: لازم است تا با توسعه موقوفات از طریق تبلیغ، جذب، نگهداری و بهره‌مندی از منابع و همین طور ایجاد منابع پایدار، حیات حوزه‌های علمیه را حفظ و ساختمان‌های مدارس علمیه را توسعه دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha