جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبزیان

حوزه/ رئیس دفتر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: نشر و ترویج اندیشه و سیره حضرت امام(ره) یک وظیفه ملی، فردی و دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، تفاهم نامه همکاری با حضور حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و حجت الاسلام تقی خادم، رئیس دفتر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) خراسان رضوی با هدف افزایش تعاملات فرهنگی امضا شد.

در ابتدا حجت الاسلام علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در این نشست اظهار داشت: امسال در سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری فرمایشاتی راهبردی و ارزشمند در حوزه سیره و اندیشه ایشان فرمودند که می‌تواند سرلوحه همه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ترویج اندیشه سیاسی انقلاب باشد.

وی با بیان اینکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) روح جمهوری اسلامی هستند و اگر این روح از نظام ما گرفته شود، مانند نقشی بر دیوار خواهد بود، گفت: در واقع مقام معظم رهبری با موضع گیری‌های خود در مراسم سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی، وظیفه مهم و سنگین ترویج و شناساندن اندیشه و سیره امام خمینی(ره) به ویژه توجه به بیانیه گام دوم انقلاب را بر عهده همه دستگاه‌ها و فعالان فرهنگی و سیاسی گذاشتند

وی با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا در مجموعه کتابخانه‌های عمومی، روح جمهوری اسلامی را زنده نگه داریم، خاطر نشان کرد: امیدواریم این تفاهم نامه سرآغاز انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های مفید و ارزشمند در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره و اندیشه حضرت امام(ره) باشد.

در ادامه حجت الاسلام تقی خادم، رئیس دفتر نمایندگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) خراسان رضوی نیز ضمن قدردانی از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و توجه ویژه به منظومه فکری مقام معظم رهبری، اظهار داشت: نشر و ترویج اندیشه و سیره حضرت امام(ره) یک وظیفه ملی، فردی و دینی است.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه امام خمینی(ره) پرچم جمهوری اسلامی، انقلاب و ملت ایران است، گفت: هر کس در زیر این پرچم خدمت کند پیرو حضرت امام(ره) است، بنابراین امیدواریم این تفاهم نامه سرآغازی مفید برای ترویج اندیشه و آثار امام خمینی(ره) در جامعه باشد.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha