جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: حمایت از دستگاه قضا و حفظ ارزش های نظام وظیفه آحاد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی شهرستان، با اشاره به حادثه ۷ تیرماه ۱۳۶۰ بیان داشت: این حادثه موجب انسجام و وحدت مردم ایران اسلامی و همچنین رسوایی دشمنان انقلاب شد.

وی با بیان اینکه همه باید از دستگاه قضا حمایت کنیم ،افزود:حمایت از دستگاه قضا و پشتیبانی از فعالیت های این نهاد وظیفه آحاد جامعه است.

امام جمعه بروجرد همچنین با اشاره به ۶ تیرماه رز جهانی مبارزه با مواد مخدر از خدمات ارزشمند نیروهای انتظامی و نظامی در برقراری امنیت و مبارزه با قاچاق مواد مخدر قدردانی کرد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به ۸ تیرماه روز مبارزه با سلاح های شیمیایی خاطر نشان کرد:آمریکا علیه سلاح های شیمیایی و علیه ما که ممکن است سلاح هسته ای تولید کنیم اعتراض دارد ،در حالی که خود آمریکای جنایتکار تولید کننده و استفاده کننده از سلاح شیمیایی است.

وی در پایان از اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر در سطح شهرستان بروجرد خبر داد و یادآور شد:طرح آمران به معروف و ناهیان از منکر با هدف ارتقا مسائل دینی و فرهنگی در همه زمینه ها توسط گروههای آموزش دیده در شهرستان بروجرد در حال اجرا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha