شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حقوق بشر

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: در عصر کنونی دفاع از حقوق بشر به دستاویز کشورهای زورگو و استکباری تبدیل شده و این کلمه مقدس به نوعی بازیچه سیاستمداران آمریکایی و غربی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سید موسی محمودی، مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، صبح امروز در نشستی با جمعی از بسیجیان و فعالان فرهنگی و مذهبی شهرستان بیجار که به مناسبت «هفته حقوق بشر» آمریکایی برگزار شد، اظهار داشت: در عصر کنونی که دفاع از حقوق بشر به دستاویز کشورهای زورگو و استکباری تبدیل شده و این کلمه مقدس به نوعی بازیچه سیاستمداران آمریکایی و غربی شده است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: کشورهای غربی که همواره شعار دفاع از حقوق بشر را سر می‌دهند، در کارنامه سیاسی و نظامی خود بیشترین آمار جنگ و خونریزی را دارند که نمونه بارز آن آمریکایی است.

وی با اشاره به اینکه ایران بزرگترین قربانی جنایات مدعیان دروغین حقوق بشر در دنیاست، خاطر نشان کرد: طبق آمارهای موجود بیش از ۱۷ هزار هم وطن ایرانی به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم به دست آمریکایی‌ها و دیگر اذنابش به شهادت رسیده‌اند که این جنایت بزرگ علیه این ملت محسوب می‌شود.

حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه معنای حقوق بشر در جهان غرب، با معنای حقوق بشر در فرهنگ دین مبین اسلام کاملا متفاوت است، یادآور شد: حقوق بشر در اسلام معنای جامع و جهان شمول دارد و برای آن تاریخ مصرفی نیست، اما حقوق بشر آمریکایی نه تنها یک دروغ بیش نیست، بلکه شعاری خالی و پوچ است که تنها مسیر اشغالگری و جنایت را برای آنان باز می‌کند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار مطرح کرد: زمانی که از حقوق بشر اسلامی سخن به میان می‌آید همه مسلمین و مذاهب از این موهبت و امتیاز به صورت مساوی بهره‌مند می‌شوند، ولی بالعکس شعار حقوق بشری غربی با قصد و غرض ویژه‌ای سر داده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha