جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شهدای ترور در تاریخ انقلاب اسلامی، نمونه های بارز و روشن حقوق بشر آمریکایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام اسکندری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی شب گذشته در دیدار با حجت الاسلام سیدمحمدتقی قاضی طباطبایی، فرزند اولین شهید محراب، شهید آیت الله قاضی طباطبایی(ره)، اظهار داشت: نقش آیت الله قاضی طباطبایی(ره) در پیشبرد نهضت اسلامی در این استان و حتی استان‌های مجاور به حدی بود که به خمینی آذربایجان مشهور شده بود و ایشان یکی از تأثیرگذارترین شخصیت‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رفت.

وی با اشاره به نامگذاری هفته دوم تیرماه به عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، افزود: از ششم تا دوازدهم تیر در طول سال‌های تاریخ انقلاب اسلامی، حوادث و اتفاقاتی رخ داده که در تمام این حوادث نقش مستقیم و غیرمستقیم استکبار جهانی بویژه آمریکای جهانخوار به وضوح دیده می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: این همان حقوق بشر آمریکایی است که امام جمعه ترور می‌کند، شهروندان یک شهر را بمباران شیمیایی می‌کند، دفتر رسمی مسئولین ارشد یک کشور را بمب گذاری می‌کند، هواپیمای مسافربری را با ۲۹۰ نفر زن و مرد و کودک هدف قرار داده و سرنگون می‌کند و بعد هم برای هیچ کدام از این جنایات، پاسخی ندارد.

حجت الاسلام اسکندری اظهار کرد: تبلیغات رسانه‌ای دنیا که در دستان امپریالیسم است، اینگونه القا می‌کند که فقط خودشان حافظ حقوق بشر هستند و هر عملی در این راستا را مشروع می‌دانند، اما چشمان خود را بر حوادثی که در یمن، سوریه، عراق، فلسطین و حتی در داخل آمریکا علیه سیاهپوستان رخ می‌دهد می‌بندند و از حقوق بشر دم نمی‌زنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha