سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سفر رئیسی به کردستان

حوزه/ مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: مدیران و مسئولان استانی مطالبات و خواسته های به حق مردم کردستان را به صورت دقیق تدوین کنند و به رئیس‌جمهور ارائه دهند تا ان شاء الله شاهد توسعه کمّی و کیفی این خطه از ایران اسلامی باشیم.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با اشاره به سفر هفته آینده رئیس جمهوری به کردستان، اظهار داشت: بی گمان سفر رئیس جمهور به کردستان در این شرایط خاص اقتصادی و معیشتی می تواند زمینه تحولات مثبتی در بحث اشتغال و اقتصاد این استان مرزی شود.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: امید همه ما این است که خروجی این سفر مهم، رونق گرفتن بهتر و واقعی این استان در بعد اقتصادی، صنعتی و به ویژه بازارچه های مرزی کردستان شود.

استاد حوزه ادامه داد: موضوع دیگری که در بحث سفر حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به استان کردستان بسیار مورد توجه می باشد، معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این خطه به دیگر نقاط کشور به ویژه سرمایه‌گذاران است.

حجت الاسلام نبوی اضافه کرد: امیدواریم خروجی این سفر و ما حصل آن برای کردستان منشاء خیر و برکت باشد تا بیش از این شاهد مهاجرت نخبگان و تحصیلکردگان این خط به مراکز اصلی کشور مثل تهران، اصفهان و دیگر شهرهای صنعتی کشور نباشیم.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج خاطرنشان کرد: بنابراین بجاست از امروز مدیران و مسئولان استانی مطالبات و خواسته های به حق مردم کردستان را به صورت دقیق تدوین کنند و به رئیس‌جمهور ارائه دهند تا ان شاء الله شاهد توسعه کمی و کیفی این خطه از ایران اسلامی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha