سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ماکو

حوزه/ امام جمعه موقت خرم آباد گفت: اجاره سنگین خانه ها در خرم آباد و دیگر شهرهای لرستان کمر مستأجران را شکسته است و امروز به حدی اجاره بها بالا رفته که مستأجران دچار استرس و نگرانی شده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام بهروز شمسی فر، امروز در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر با اشاره به سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: این ازدواج آسمانی، با برکت ترین ازدواج است که ثمره نورانی آن وجود نازنین ائمه اطهار(ع) است.

وی با بیان اینکه باید همت خود را برای ترویج و نهادینه سازی ازدواج آسان و آگاهانه در جامعه بکار گیریم، افزود: دستگاه های دینی فرهنگی با ارائه برنامه های بامحتوا و منسجم در راستای نهادینه کردن ازدواج آسان در جامعه کوشا باشند.

وی در ادامه با اشاره به ایام موسم حج، بیان کرد: حج تمرین بندگی و قربانی نمودن هوای نفس است و باید در همه حال برای تهذیب نفس و تعمیق معنویت در جامعه تلاش کنیم.

امام جمعه موقت خرم آباد در ادامه بر کاهش اجاره بهای منازل مسکونی تاکید و خاطر نشان کرد: اجاره سنگین خانه ها در خرم آباد و دیگر شهرهای لرستان کمر مستأجران را شکسته است و امروز به حدی اجاره بها بالا رفته که مستأجران دچار استرس و نگرانی شده اند.

حجت الاسلام شمسی فر به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن روحیه انقلابی و مأیوس کردن مردم نسبت به اهداف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی تا پای جان وفادار به آرمان های اسلام و انقلاب هستند و همواره مراقب توطئه های دشمنان خواهند بود.

سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی(ره)، سقوط هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو جنگی آمریکا و ... از دیگر مباحثی بود که امام جمعه موقت خرم آباد درباره آن ها به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha