سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان ارومیه

حوزه/ تأکید بر کاهش اجاره بهای منازل مسکونی، ترویج ازدواج آسان، افشای چهره واقعی مدعیان حقوق بشر از جمله کلید واژه های خطبه های ائمه جمعه برخی شهرهای لرستان در روز ۱۰ تیر ۱۴۰۱ است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرهای لرستان اقامه شد که گزیده ای از خطبه های ائمه جمعه در شهرستان های بروجرد، الیگودرز، نورآباد، الشتر، پلدختر و ازنا مرور می شود.

بروجرد:

حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد با اشاره به سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت زهرا(س)، تقوا، ساده زیستی، گذشت و رعایت ادب و احترام متقابل را بنیان زندگی علوی و فاطمی دانست و بر الگوگیری جوانان در تشکیل زندگی از سیره ائمه معصوم(ع) تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به نرخ بالای اجاره بهای منزل،خواستار توجه ویژه صاحبان منازل مسکونی به مستاجران و رعایت انصاف در تعیین مبلغ اجاره بهای منازل مسکونی شد.

الیگودرز:

حجت الاسلام امیدیان امام جمعه موقت الیگودرز، حج را بزرگترین گردهمایی مسلمانان و مظهر وحدت و اقتدار و قدرت آن ها در جهان و فرصتی برای گسترش اسلام ناب محمدی(ص)دانست.

نورآباد:

حجت الاسلام خانی با بیان اینکه افشای چهره واقعی غربی ها و مدعیان حقوق بشر توسط رسانه ها و صاحبان تریبون یک نوع جهاد تبیین است، اظهار کرد: کارنامه آمریکا در حقوق بشر سیاه است و این کشور در بین ۱۰ کشور نخست ناامن برای زنان قرار دارد.

الشتر:

حجت الاسلام امیدی با اشاره به روز مالیات اظهار کرد: پرداخت به موقع مالیات موجب پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور می شود.

پلدختر:

حجت الاسلام موسوی با قدردانی از عملکرد مجموعه ستاد تنظیم بازار در شهرستان از آنان خواست برای اطلاع مردم از مکان های عرضه کالاهای این ستاد،با نصب بنر به مردم اطلاع رسانی کنند.

ازنا:

حجت الاسلام سپهوند با قدردانی از تشکیل کارگروه های ویژه بررسی و رفع موانع طرح های نیمه تمام این شهرستان خواستار پیگیری تا حصول نتیجه این مصوبات شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha