شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / تقدیر امام جمعه و مدیر مدرسه علمیه نهاوند از روحانیون و مبلغین این شهرستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند گفت: در طول سال و ایام مختلف، با همراهی امام جمعه نهاوند، در دیدارهای جداگانه‌ای با حضور در منازل روحانیون و مبلغین، از تلاش و مجاهدت‌های انجام شده توسط مبلغین در راستای تبلیغ دین اسلام، تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به بازدیدهای مسئولان حوزوی شهرستان نهاوند از مبلغین این شهرستان، اظهار داشت: در طول سال و ایام مختلف، با همراهی حجت الاسلام مغیثی امام جمعه شهرستان، در دیدارهای جداگانه‌ای با حضور در منازل روحانیون و مبلغین، از تلاش و مجاهدت‌های انجام شده توسط مبلغین در راستای تبلیغ دین اسلام، تقدیر می‌شود.

حجت الاسلام مولوی افزود: اقدام طلاب و مبلغینی که در طرح‌ هجرت و یا روحانی مستقر به امر تبلیغ مشغول هستند، بسیار با ارزش است و در ترویج فرهنگ دینی می‌تواند موثر باشد.

وی با تاکید بر اینکه لازم است تا از همراهی همسران طلاب نیز به صورت ویژه تقدیر شود، یادآور شد: قطعا افراد در فعالیت‌های این چنینی با انگیزه‌های مادی به نتیجه مطلوب دست پیدا نخواهند کرد، بنابراین موفقیت‌های طلاب در این عرصه به علت فعالیت‌های جهادی و توسل به حضرت حجت(عج) می‌باشد.

ببینید: تصاویر / تقدیر امام جمعه و مدیر مدرسه علمیه نهاوند از روحانیون و مبلغین این شهرستان

تصاویر / تقدیر امام جمعه و مدیر مدرسه علمیه نهاوند از مبلغین بخش خزل

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha