جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضا رمضانی

حوزه/ آن شاگرد مکتب اهل بیت (علیهم السلام) در ترویج ارزش‌های دینی و تاکید بر معارف اصیل اسلامی و دفاع از آموزه های وحیانی و خصوصاً پاسخ به شبهات مطروحه توسط برخی روشنفکران نمایان در مجامع علمی آن دیار، سعی وافر نمود و مجاهدتش به یقین موثر و مبارک بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی درگذشت مرحوم دکتر احمد مهدوی دامغانی را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت اندیشمند فرزانه و استاد علم و ادب، مرحوم آقای دکتر احمد مهدوی دامغانی موجب تاسف فراوان گردید.

در جلسات متعددی که در سالهای گذشته و مقارن با ایام اقامت اینجانب در غرب با ایشان داشتیم، مودت و محبت آن فقید سعید به ساحت مقدس و نورانی ائمه اطهار (صلوات الله علیهم اجمعین) به ویژه عشق و ارادت ایشان به ساحت نورانی حضرت ثامن الائمه (علیه آلاف التحیه والثنا) آ کاملاً مشهود و ملموس بود.

در آخرین دیدار در سالن اجتماعات یکی از ساختمان‌های دانشگاه سوربن در پاریس که به مناسبت دفاع از رساله دکتری یکی از پژوهشگران شیعی برگزار گردیده بود، مشاهده دفاع جانانه و مشفقانه ایشان از ساحت مقدس حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و بیان حقایق والای معارف مکتب اهل بیت (علیهم السلام) در پاسخ به مناقشات یکی از اساتید فرانسوی حاضر در جلسه برای اینجانب بسیار ارزشمند و حائز اهمیت بود.

آن شاگرد مکتب اهل بیت (علیهم السلام) در ترویج ارزش‌های دینی و تاکید بر معارف اصیل اسلامی و دفاع از آموزه های وحیانی و خصوصاً پاسخ به شبهات مطروحه توسط برخی روشنفکران نمایان در مجامع علمی آن دیار، سعی وافر نمود و مجاهدتش به یقین موثر و مبارک بود.

اینجانب فقدان آن فرهیخته اندیشمند را به حوزه علمیه و جامعه دانشگاهی کشور به خاندان و شاگردان ایشان تسلیت عرض کرده از خدای متعال رحمت واسعه و رضوان و غفران الهی را برای آن مرحوم مسئلت می نمایم.

رضا رمضانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha