پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
محفل بانوان

حوزه/ دوره‌های «خاطره نویسی»، «داستان نویسی» و «در آرزوی مادری» به همت امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت در تابستان ۱۴۰۱ در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امور فرهنگی خواهران حرم مطهر بانوی کرامت در تابستان ۱۴۰۱ دوره های ادبی آیینه پروین شامل دو دوره خاطره نویسی و داستان نویسی و دوره در آرزوی مادری را ویژه خواهران برگزار می کند.

اولین دوره تابستانی «آیینه پروین» دوره داستان نویسی شامل آموزش عناصر داستان و نویسندگی داستان کوتاه است که ویژه خواهران ۱۳ سال به بالا با حضور مرضیه نفری نویسنده کتاب‌های جامانده از پسر ، شب‌های بی ستاره و … از ۸ تیرماه هر چهارشنبه به مدت ۱۲ جلسه از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ در مقبره پروین اعتصامی واقع در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت برگزار می شود.

دومین دوره تابستانی «آیینه پروین» نیز دوره تخصصی خاطره نویسی ویژه خواهران خادم است که از ۱۱ تیرماه به مدت ۱۰ جلسه شنبه ها از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ با حضور زهرا کاردانی نویسنده کتاب های زن آقا ، خیابان ۲۰۴ و… در سالن ولایت واقع در صحن صاحب الزمان عجل الله فرجه الشریف برگزار و در پایان دوره نیز گواهی نامه معتبر اعطا می شود.

سومین دوره تابستانی امور فرهنگی بانوان آستان مقدس فاطمی دوره «در آرزوی مادری» است که مباحث طب سنتی باموضوع عوامل ناباروری در ۱۲ جلسه از ۱۲ تیرماه هر هفته یکشنبه و سه شنبه ها ساعت ۱۸ توسط دکتر زهتابچیان ویژه عموم بانوان در سالن ولایت حرم مطهر بانوی کرامت ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام در دوره های تابستانی امور فرهنگی بانوان آستان مقدس فاطمی از طریق سایت آستان مهر به نشانی https://astanehmehr.amfm.ir/nevisandegi/ اقدام کنند.

گفتنی است: با توجه به استقبال خوب خواهران ظرفیت دو دوره داستان نویسی و در آرزوی مادری تکمیل شده و ثبت نام در دوره خاطره نویسی تا زمان تکمیل ظرفیت دوره ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha