جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ب

حوزه / حجت الاسلام «زهیر دهقانی آرانی» برای کتاب «بررسی و نقد آرای مستشرقان معاصر در زمینه مهدویت» برگزیده جشنواره بین‌المللی فارابی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام زهیر دهقانی آرانی در مراسم اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فارابی که با حضور رئیس جمهور و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، در گروه فلسفه، منطق و کلام به عنوان برگزیده سوم در بخش بزرگسال، برای کتاب «بررسی و نقد آرای مستشرقان معاصر در زمینه مهدویت»، برگزیده این جشنواره بین‌المللی شد.

گفتنی است حجت الاسلام زهیر دهقانی آرانی فرزند شهید والامقام امیر سرلشگر احمد دهقانی آرانی، پس از اخذ مدرک لیسانس مهندسی نرم افزار از دانشگاه صنعتی شریف، در سال ۱۳۸۱ وارد حوزه علمیه قم شد و در سال ۱۳۹۴ موفق به اخذ مدرک سطح سه حوزه علمیه و در سال ۱۳۹۸ با دفاع از رساله دکتری، مدرک دکتری تخصصی در رشته مدرسی معارف اسلامی (گرایش مبانی نظری اسلام) از دانشگاه تهران (پردیس فارابی) را کسب کرد.

حجت الاسلام دهقانی علاوه بر تدریس در مرکز تخصصی مهدویت و پردیس فارابی دانشگاه تهران، استاد تربیت مربی معارف مهدویت و مبلغ این عرصه می‌باشد و تخصص و مطالعات این استاد حوزه بیشتر در زمینه غرب، مهدویت و مستشرقان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha