پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قوه قضائیه

حوزه/ به دنبال شکایت یکی از نهادهای اقتصادی علیه کارگردان فیلم مستند "قزل قیه" و صدور کیفرخواست علیه وی به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه، پرونده وی به دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت ارجاع شده بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، به دنبال شکایت یکی از نهادهای اقتصادی علیه کارگردان فیلم مستند "قزل قیه" و صدور کیفرخواست علیه وی به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه، پرونده وی به دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی ویژه کارکنان دولت ارجاع شد.

بر اساس گزارش دریافتی از اداره کل حقوقی و امور مجلس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به محض دریافت گزارش این اتفاق، موضوع در این اداره کل بررسی و پس از آنکه احراز شد تولید و پخش مستند یاد شده در راستای مطالبه گری مردمی و امر به معروف و نهی از منکر مسئولان بوده و نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بر آن صدق نمی کند، مراتب را طی نامه ای به شعبه رسیدگی کننده منعکس کرد.

حال گزارش رسیده که دادگاه با لحاظ دفاع وکلای مدافع و به علت عدم احراز قصد مجرمانه، کارگردان مستند یاد شده را از اتهام انتسابی تبرئه کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha