شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران استان مازندران همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

خانم فاطمه هدایتی معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، از برگزاری آزمون ورودی مقاطع سطح دو و سه و چهار در این استان خبر داد و اظهار داشت: این آزمون، امروز در سه مقطع عمومی سطح دو(کارشناسی)، سطح سه(کارشناسی ارشد) در رشته‌های تفسیر و علوم قرآن، کلام اسلامی و فقه و اصول، سطح چهار(دکتری) در رشته‌های فقه خانواده، تفسیر تطبیقی و علوم و معارف قرآنی برگزار شد.

هدایتی افزود: منابع و محدوده آزمون، از قبل مشخص شده و به داوطلبین اطلاع رسانی شد و نتایج امتحان بعد از تصحیح اوراق به آنها اعلام می‌شود.

وی عنوان کرد: شرط قبولی در این آزمون، کسب نمره حدنصاب در همه ماده‌های درسی می‌باشد، پس از آن داوطلبین وارد مرحله مصاحبه خواهند شد و پس از قبولی نهایی در این مراحل و دریافت کد طلبگی، مشغول به تحصیل خواهند شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران خاطرنشان کرد: این آزمون فقط یک بار در سال برگزار می‌شود و هر کدام از طلاب که موفق به قبولی در این آزمون نشدند، در صورت داشتن شرایط ثبت نام می‌توانند در آزمون سال آینده شرکت نمایند.

گفتنی است تعداد ۴۰۰ طلبه در سطح دو، ۲۰۰طلبه در سطح سه و ۵۳ طلبه در سطح چهار ثبت نام نموده و در آزمون شرکت کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha